Dik tevreden

Zeer snel aanwezig, nog dezelfde dag. Uitstekende service en betaalbaar.

geweldig verstand van zaken

geweldig wat een vakman ging niet eerder weg voordat alles perfect werkte ik raad je zeker aan

top uitmuntend gewoon

Beste, Ik ben net telefonische geholpen van afstand echt een 10 geef ik als cijfer. Gr Fasal Raja

snelle service en behulpzame ondersteuning

Nadat de computer gecrasht was, ben ik goed en snel geholpen. De gegevens werden teruggevonden, op een usb gezet en het probleem werd vlot verholpen. Ik heb de aangeboden upgrade gekozen en de computer werkt nu sneller dan ooit tevoren. Dit alles op vriendelijke wijze en tegen een goede prijs. Ik kan het zeker aanbevelen.

Uitstekend. Er wordt meegedacht en er wordt adequaat gereageerd.

Het werk wordt goed verricht. Degene die hulp vraagt doet er goed aan om duidelijk aan te geven wat het probleem is. Daarna wordt door de PC dokter met inzet gewerkt om het probleem te verhelpen, waarbij ook niet wordt geschuwd om aanpalende tips te geven. De atmosfeer waarin het werk wordt verricht is plezierig

Dank voor de positieve recensie. Als je mij weer nodig hebt weet je wie je moet bellen, 010 - 8515065 Met vriendelijke groet, pcdokteraanhuis-rijnmond (010computerhulp.nl) Hendrik-Jan Poort

pc dokter aan huis kan ik aanbevelen om je computer problemen te laten oplossen . goede en snelle hulp aan huis.

Zeer positief. Ervaren en deskundig

Deskundig.