Duidelijk en direct met empathie. Een hele fijne coach.

We hebben een moeilijke hond en Conny weet gedecideerd en rustig ons en onze Kobus te trainen. We hebben heel veel vertrouwen in haar.

Wat een gemotiveerde enthousiaste les

Ik heb met mijn hond Balou een coaching gehad, hoe je denk spelletjes kunt doen samen met je hond. Dit was zowel thuis als buiten. Wat een kennis heeft Conny, en wat doet ze het enthousiast. Voor thuis had Conny allemaal voorbeeld speeltjes meegenomen,die je gewoon kan maken van de materialen die je al thuis heb zoals bv een vaatdoek, sponsje, cupcake bakplaat enz. Buiten wist Conny de leuke verstop plekjes in de natuur aan te geven. Dit zorgde ervoor dat Balou het onwijs naar zijn zin had en graag wilde werken om wat lekker te vinden. En als mijn hond blij is dan ben ik het ook. Kortom Conny is super en echt een aanrader!!

Lieve trainer met gevoel voor dieren en mensen

Al meerdere trainingen mogen doen. En steeds naar volle tevredenheid.

Gezins basis training gedaan. Erg leuk. De kinderen werden goed en leuk betrokken. Alles werd goed uitgelegd. Leuke oefeningen. Erg afwisselend! Echt een aanrader voor een gezin met pup!

Fijne coach om mee samen te werken, maakt doelen realitsch.

Coaching bij Conny, heeft ons de goede weg op geholpen m.b.t. het gedrag van mijn hond ( Jack Russel) en hoe hier mee om te gaan. Het beter begrijpen van zijn gemoedstoestand. Ben je op zoek naar een coach met , geduld, resultaten en vooral begrip voor mens en dier......ga dan zeker met Coaching bij Conny aan de slag.