mijn ervaring is zeer [positief over de vriendelijke bejegening en hulp

Het personeel is uitermate vriendelijk. De service is uitstekend. Niets is hun teveel, ze zetten alles op alles om de klant te helpen.

Vriendelijk bedankt voor deze beoordeling!

Goede service en bijzonder vakvrouwschap en vriendelijkheid

Ik heb meerdere prothesis gehad,ik denk al met al 5.Maar zo,n service en geduld met aan meten nooit zooooo meegemaakt. Een dikke 10

Bedankt voor deze super mooie beoordeling! We are the reason someone smiles today.

Zeer vriendelijk en vakkundig!

Zeer goede ervaring met Dental Save. Ze hebben een prachtige prothese gemaakt, waar ik echt heel tevreden over ben. De manier waarop hier wordt gewerkt verklaard zeker het goede eindresultaat. Een aanrader voor iedereen die een mooie natuurlijke prothese wil!

Daar doen we het voor! Bedankt voor je reactie wij gaan zo door.

Mijn ervaring met DentalSave tandtechniek is bijzonder positief verlopen.

Irma Godeke neemt alle tijd die nodig is om e.e.a. te beoordelen en om de mogelijkheden te bespreken welke behandeling daarop kan volgen. Het resultaat, mede door tandtechnicus Dennis, heeft bij mij geresulteerd in een perfect passend "plaatje" met twee nieuwe voortanden, waarvoor hartelijk dank. m.vr.groet

Bedankt Arjan voor je reactie....maakt samen 3 personen blij :)

Punctueel en altijd bereikbaar. Laatst mijn gebit laten opvullen die passing is geweldig

Fijn om te horen!

Zeer goede service!

Ben zeer tevreden. goede service en ook nog snel je gebit weer klaar.

Bedankt Karel.

Goede service en vriendelijk geholpen

Ik kon snel terecht en vriendelijke geholpen. Ik zou ze zeker aanbevelen.

Dankjewel Rachida voor je reactie.