Top Wasserette

Altijd behulpzaam en klaar in 1 dag. Tarieven zijn voordelig.

Nvt

Nvt

uitstekende service en zeer klantvriendelijk

Snelle retournering van de te reinigen artikelen. Wat ze beloven dat voeren ze ook uit. Zeer klantvriendelijk en servicegericht!

Hai Levent, Dank je wel voor je aardige review Groetjes Barbara

Prima service, fijne prijzen

De Wastas haalt de was op, maakt hem geweldig schoon en brengt hem op tijd terug. De samenwerking verloopt prima, we zijn blij de kwaliteit van het wassen en zeer tevreden met de service.

Beste Barbara, Wat een mooie reactie van u. Zijn we erg blij mee. Succes in zaken en vriendelijke groeten, Barbara de Groot

Schoon en vriendelijk.

Schoon en vriendelijk

Zeer goede en snelle service

Wij zijn zeer tevreden over hoe snel de was vaak opgehaald kan worden en ook weer perfect naar ons retour komt. Wij gebruiken de was tas al enige tijd de mensen zijn vriendelijk en service gericht. Dank was tas :-)

Goede service. Komen afspraken na. Flexibel.

Ik ben erg tevreden over De Wastas, omdat gemaakte afspaken altijd nagekomen worden en als het nodig is ook snel gewassen kan worden. Vriendelijk personeel en een sms bericht als de was klaar is.

Super bedankt voor uw mooie reactie.

Snel, goed en vriendelijk.

Snel, goed en vriendelijk.

Heel erg bedankt voor uw reactie.