Gewoon al jaren een vertrouwde partner

Ik ben al 20 jaar bekend met (joep) verhallen security. Altijd keurig en netjes geholpen of te woord gestaan. Een aanrader voor wie er voor kwaliteit wil gaan.

Heel vriendelijk en kundig

Zeer vriendelijke monteur kwam de beveiliging gebruiksklaar maken. Als je ze belt staan ze je vriendelijk te woord en helpen je op een zeer fijne manier. Een aanrader!

Geweldig en zeer professioneel

Netjes op tijd, jongens weten waar ze het over hebben. Goede materialen en denken met je mee. Zowel het alarm als camera’s geïnstalleerd. Vakwerk. ‘Niets verknallen, eerst naar VERHALLEN!’

Vakmanschap

Ik ben zeer te spreken over Verhallen Security. Duidelijk uitleg wat er mogelijk is en bij het plaatsen ook netjes gewerkt. Alles weer schoon achter gelaten en een duidelijk uitleg wat er mogelijk is met de camera’s

Vakkundig

Ik doe al jaren lang zaken met hun en ben zeer tevreden altijd afspraak is afspraak zeer verdiend Personeel En zeer betrouwbare

Vakmensen met service en passie

* Komen afspraken goed na * Goed bereikbaar in communicatie. * Schoon werkend en ervaren in top.

Betrouwbaar en vakkundig.

Komen afspraken prima na. Vakkundig en betrouwbaar personeel. Zeer redelijke prijs.

Goed advies gegeven. Zeer tevreden met resultaat.

Goed advies gegeven. Zeer tevreden met resultaat.