Creatief, gedreven & enthousiaste planner!

Op 14 feb heb ik een mooie prijs mogen ontvangen samen met mijn geliefde namens Perfect touch by Niandy. Wij mochten een nachtje overnachten in het Hotel van der Valk inclusief ontbijt. Niandy is een erg creatieve en een enthousiaste planner Dit straalt zij ook uit. Zij heeft veel gevoel voor humor en weet mensen goed te amuseren. Alles was erg naar wens mooie versierd en leuk georganiseerd. Niandy is echt gedreven en weet precies wat zij doet. Ik ben erg dankbaar dat wij deze mooie prijs hebben mogen ervaren.Wij hebben echt genoten zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor alles Niandy♥️

Betrouwbaar, enthousiaste en relaxed om mee samen te werken

2 Februari hadden wij onze ‘Gender reveal party’ We wilde dit uit handen geven vooral omdat ik bijna 5 maandjes zwanger ben en dan zelf niet zoveel hoefde te regelen want een feestje geven brengt eenmaal stress met zich mee. Gelukkig had ik de hulp van Niandy ze is een betrouwbare en enthousiaste partyplanner en altijd bereikbaar of snel in haar reacties. Denkt overal in mee en heeft creatieve oplossingen. Decoratie was precies zoals we het wilde we waren zeer tevreden erover! Samenwerking was super fijn ze begreep precies wat wij wilde. Dank nogmaals Niandy! Je was heel relaxed om mee samen te werken.