Vlot en adequaat te woord gestaan met een grote mate van persoonlijke betrokkenheid.

Ik voelde me meteen begrepen na het eerste contact. Gezamenlijk een realistisch en werkbaar plan gemaakt welke later ten volle is uitgevoerd en waargemaakt. Zeer happy en dankbaar met het behaalde resultaat.

Onder professionele begeleiding van Inge heb ik weer naar mezelf leren luisteren.

In de begeleiding door Inge heb ik stapje voor stapje weer naar mezelf leren luisteren. Inge is deskundig, sociaal, meelevend, respectvol en zeer professioneel. Inge hanteert diverse methoden en zoekt die die het beste bij je past.

Professioneel, open en zeer verrijkend

Diverse sessies gehad met Inge, in kader van coaching, neurofeedback, heeft me geholpen in het ervaren van rust, veiligheid, zelfvertrouwen en energie

Goede, persoonlijke begeleiding met praktische adviezen

Met de neurofeedbacktraining bij de Inge van Liempt Kliniek krijg je goed inzicht in hoe jouw brein werkt en wat de invloed daarvan is op jou en je gevoel. Vanuit daar krijg je handige en praktische tips en oefeningen voor thuis. De gesprekken met Inge zijn waardevol; ze neemt de tijd voor je, begrijpt je en geeft heldere uitleg over de systemen en de werking van het brein daarachter. Je leert jezelf beter kennen en je gevoel beter te volgen. Hierdoor voel ik me sterker en rustiger!

Zeer deskundig, professioneel en inhoudelijk. Erg prettige zorgverlener!

Inge stelt je op je gemak en luistert oprecht naar je. Fijne sessies; zowel het praten als de ervaring met de EEG. Een openbaring om dit te mogen ervaren en er daadwerkelijk iets mee te kunnen doen. Ze helpt je mede in het proces van het toepassen in de dagelijkse praktijk. Erg prettig.

Heel fijn en prettige gesprekken en geen wachttijd

Dan k je wel!! Je hebt een intake gesprek gedaan met mij nadat ik mij heb aangemeld. Ik heb lang gewacht bij mijn gezondheidscentrum en was bij jou tenminste meteen aan de beurt. Bedankt voor de fijne gesprekken en dat je mij hebt kunnen helpen. Ik was benieuwd naar neurofeedback maar het heeft mijn verwachtingen overtroffen! Dank je wel Inge!

Erg professioneel en een fijn contact

Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren!

Persoonlijke benadering

Erg prettige sessies gehad, steeds iets dieper tot de kern en elke sessie ruimte om zaken te bespreken die op dat moment actueel zijn. Prettige en persoonlijke benadering wat voor mij goed werkt.

Een aanrader, uitstekende score.

Het intake gesprek is als zeer prettige en professioneel ervaren. Met een gedegen uitleg van neurofeetback, de doelstellingen die behaald moeten worden, en de tussentijdse evaluatie van de behandeling. Dank voor het reeds behaalde resultaat.

Fantastische begeleiding om weer op eigen benen te staan

Inge is een goede luisteraar en weet de kern van je vraag te analyseren. Ze geeft je het gevoel er niet alleen voor te staan. Als een ui wordt er laag voor laag afgepeld om het waarom te leren begrijpen. Heerlijk om weer zelf de regie over je leven zelf in handen te voelen.

Warm, professioneel en concreet

Erg fijn maar ook concreet geholpen. Inge laat precies zien waar je staat in de behandeling en maakt dit meetbaar. Er is altijd een warme en oprechte sfeer. Ze begrijpt je en dat vond ik heel belangrijk. Ik ben erg goed geholpen en van mijn klachten af.

Zeer prettig, persoonlijke en professionele hulp!

Inge is een iemand die je meteen op je gemak stelt. Jouw beste belangen voorop stelt en je helpt vanuit jouw behoeftes. Ze heeft een hele praktische aanpak die meteen resultaat oplevert. Zij heeft geen medische aanpak wat ik zeer prettig vond. Zij zal je ook niet langer dan nodig onder behandeling hebben.

Geweldig, super geholpen

Fijne gesprekken. Goed geholpen en neurofeedback was een bijzondere en goede ervaring

Zeer kundig, professioneel en zeer vriendelijk met het juiste resultaat

Ik ben via internet op de Inge van Liempt kliniek terecht gekomen. Ik heb eerst een gratis intake gesprek gehad en ben daarna gestart met neurofeedback. Ik liep gewoon vast op, voor mij, simpele dingen in het leven, wat ineens zoveel moeite ging kosten. Moeilijker kunnen omgaan met stress, het effect van geen nee kunnen zeggen. Mijn hersenen doen het over het algemeen prima maar in de loop der jaren zijn er gebeurtenissen geweest waardoor er een disbalans is ontstaan. Bizar dat dit zo'n effect kan veroorzaken. Meer gevoelig voor prikkels, vermoeid en het leek soms wel of m'n hoofd ontplofte. De neurofeedback door Inge heeft me geholpen mijn hersenen weer in balans te krijgen en dat merk ik in alles, ook fysiek. Dank je wel!

Julianalaan 2 2 5707 HR Helmond