Hele fijne professionele behandeling!

Na de microneedling behandeling voelt het masker en de massage heerlijk verkoelend en verzachtend. Het effect na 3 behandelingen is erg goed Duidelijk minder fijne rimpeltjes.

Deskundig, klantvriendelijk, goede producten, mooie salon, geweldige medewerksters

Heel tevreden of het om gezichtsbehandelingen gaat, massages of permanente make-up, altijd goed, vriendelijk en vooral deskundig personeel!!!

Goedendag Ans, Fijn om te horen. We zijn er altijd blij mee om een feedback van onze klanten te krijgen. Allemaal hebben we veel plezier in ons werk. Dankjewel voor de mooie reactie. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Een stralende frisse huid dankzij Beauty Centre Jolanda

Al meerdere positieve ervaringen . Van een vermoeide huid met rimpels binnen een paar behandelingen naar een stralende huid met nauwelijks nog rimpels. Ontspannend en uitgevoerd door kundig personeel. Meer dan een aanrader voor wie zichzelf een ontspannen moment gunt

Goedendag Mireille, wat fijn om te lezen. Dankjewel. We doen ons werk ook allemaal met liefde en zien onze klanten graag tevreden. Een fijne dag.

Super goede salon, mijn huis is nog nooit zo mooi geweest!

Super goede professionele salon. Voordat ik hier kwam had ik veel last van onzuiverheden. Nu een paar behandelingen later is mijn huid mooier dan ooit. Ik heb nog nooit zo’n stralende gladde huid gehad. De hydra facial is zeker een aanrader!

Hoi Jennifer, wat fijn om te horen. We zijn ook heel blij met het resultaat. Dankjewel

Een fluweel zachte huid

Vandaag bij beauty Center Jolanda de hydrafacial behandeling gehad. Mijn huid is heerlijk zacht en bijna rimpelloos.

Dankjewel. Fijn om te horen. We zijn er ook heel blij mee dat we de Hydrafacial in de salon als behandeling kunnen uitvoeren. Liefs Jolanda

Super mooi huis gekregen Dankzij de bio peeling

Erg vriendelijk mooie eind resultaat na de behandeling altijd relaxt momentje bij Jolanda centre zeker een aanrader!

Fijn om te horen. Dankjewel Diana

Altijd een warm welkom

Beetje thuis komen. Altijd dezelfde gezichten betekend een goede werksfeer. Dat voel je. Dan ook een relaxte sfeer erbij, is het even volledig tot rust komen.

Dankjewel Leo. Het is altijd fijn om te horen. Het is ook een topper onze Chantal. Hopen je snel weer te mogen behandelen. Liefs Jolanda.

Uitstekende behandelingen

Top dames die altijd vriendelijk zijn! Uitstekende behandelingen geven. Ik voel met top als ik bij jullie ben geweest ongeacht de behandeling die ik heb gehad!

Dankjewel, Miranda. Heel fijn om te horen. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Zeer professioneel

ik ben een aantal keer geweest en moet zeggen dat ik heel goed geholpen ben door Bianca, beleefd geholpen, resultaat tevreden en goeie tips, en geen verkoop praatjes. groeten Raymond

Dankjewel, Raymond. Fijn om te horen. Hopen we je weer snel te mogen behandelen. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Elke keer weer een feestje !

Na de werkdag MOET vaak nog van alles maar altijd hoor ik mezelf zeggen; ik MAG vanavond naar Wendy want dat is altijd een feestje ! Even heerlijk ontspannen met een gezichtsbehandeling en in mijn geval altijd inclusief massage van nek/schouders, wat een verwennerij !! Ik kom hier denk ik al minstens 25 jaar en hoop er nog minstens 25 aan vast te plakken. Dank je wel lieve Jolanda en Wendy en ook de andere meiden zoals Lieke (super manicure/pedicure!) en Chantal en de rest gewoon voor wie jullie zijn, lieve hardwerkende professionele meiden !!!

Dankjewel Ingeborg, doet ons goed om te lezen. Wij vinden het ook fijn om ons werk te mogen doen. Hoop je snel weer te zien. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Schoonheidssalon voor het leven :)

Al jaren kom ik graag bij Beauty Centre Jolanda. Het is makkelijk te bereiken vanaf de A2 en je kunt gratis parkeren voor de deur. De behandelingen zijn heerlijk en erg goed. De service is top, het team is vriendelijk en de dames denken actief mee in het inplannen van afspraken. De schoonheidsspecialistes zijn bekwaam in wat ze aanbieden en doen. Ook fijne verzorgingsproducten. Een aanrader !

Dankjewel Simone, het is altijd fijn om te horen. We hopen weer snel open te mogen en hopen dat deze bizarre tijd snel over is. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Gewoon heel goed.

Komen er al jaren.

Dankjewel Kees, fijn om te horen. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Zeer professioneel

Fijn personeel met zeer veel ervaring. Een aanrader!!

Dankjewel Aukje, heel lief van je. Blijf gezond.

Pure verwennerij en deskundigheid!

Jolanda en haar team leggen je echt in de watten. Altijd een deskundig en persoonlijk advies. Een salon waar het om de klanten draait ipv omzetgericht. Pure verwennerij en na de behandeling straal je weer. Écht een aanrader! Ben je op zoek naar een salon waar ze je super klantvriendelijk en kundig helpen dan ben je bij Jolanda en haar team in de juiste handen!

Dankjewel Cindy, lief van je. We hopen dat deze tijd snel voorbij is. Blijf gezond. Liefs Team Beauty Centre Jolanda.

Fijne salon Jolanda en haar team zijn gespecialiseerd in goede huidverzorging.

Ik ben 19 jaar client bij Jolanda. Om de zes weken laat ik me behandelen met de Producten van Guinot.door een lieve en deskundige schoonheidsspecialiste. Ik ben 75 jaar en hoop nog heel lang bij hun behandeld te worden. P.s. Jolanda Beauty Center is s ávonds ook open. een tevreden klant, Lucy.

Dankjewel Lucy. Fijn om te horen. We hopen je weer snel te mogen behandelen. Blijf gezond. Lief Team Beauty Centre Jolanda

Altijd behulpzaam, vriendelijk en luisteren echt naar je.

Je wordt er altijd goed behandeld en maken samen met jou de keus wat goed voor je is. Luisteren heel goed naar wat je wilt en zijn altijd klantvriendelijk. Heel fijn schoonheidssalon met professionele medewerkers.

Dankjewel Angelique, fijn om te horen. Lief van je. We hopen je weer snel te zien. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Beste behandelingen en zeer professioneel personeel. Vriendelijke dames. Zeer uitgebreid assortiment

Dankjewel Hanny, lief van je. We hopen je weer snel te mogen zien. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Uitstekende ervaring

Geweldige salon, zeer vriendelijk, je wordt er echt verwent, fijne behandelingen, om lekker te relaxen. Zeer vakkundig.

Dankjewel Ilse, lief van je en fijn om te horen. Blijf gezond. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Altijd goede behandelingen en vriendelijk personeel. Mijn huid is echt veel en veel beter en geworden.

Dankjewel Diana, lief van je. We hopen weer snel open te mogen en je weer te zien. Liefs Jolanda

Deskundig, klantvriendelijk, uitstekende producten,

Al heel wat jaren ben ik een hele tevreden klant bij Beauty Centre Jolanda! Er word erg nauwkeurig gewerkt, en ik blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen van behandelingen en nieuwe producten. Het aantal behandelingen is heel divers, en er is veel keus in diverse merken. Voor iedere huis èn leeftijd!! Omdat ik tijdelijk verhuisd ben naar Zeeland, blijf ik toch heel graag klant. Ik bestel regelmatig producten, en zodra besteld: volgende dag in huis!!

Dankjewel Allaine, we zijn altijd blij om je nog steeds te mogen behandelen. Ook bedankt voor al je bestellingen. We doen ons best om het altijd z.s.m. te laten bezorgen. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Een betere bestaat niet

Vroeger heb ik verschillende Schoonheidsspecialiste gehad. Toen Jolanda open ging was dat voor mij gelijk de beste van Den Bosch. En tot nog toe blijft ze de beste. Zeer fijn professioneel personeel en heel aardig Ja je bent helemaal ontspannen en voelt je heerlijk als je daar vandaan komt Elke keer weer genieten. Gefeliciteerd Jolanda.

Wat lief van je Ria, dankjewel. We hopen je weer snel te zien. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Goede service en behandeling

Personeel is vriendelijk en nemen de tijd en aandacht. Zijn niet opdringerig met het verkoop van de producten. Ook in de behandeling is altijd in overleg.

Dankjewel Jacqueline, lief van je. We doen ons best en je weer snel te mogen zien. Blijf gezond. Liefs Team Beauty Centre Jolanda

Top team

Geen lang verhaal nodig ... Een top team ... Stuk voor stuk dames die weten wat jij en je huid nodig hebben .. Een eerlijk advies geven ... Krijg elke keer weer een warm gevoel als ik ben geweest ... Wil je dit gevoel ook ervaren ? Maak zodra de lockdown voorbij is gewoon een afspraak .. Dit kunnen zij , maar jij ook goed gebruiken in deze tijd ... Wees lief voor jezelf en je medemens Liefs jacky ❤

Lieve Jacky, wat lief van je. Je bent ook een bijzonder lief mens. We hopen je weer snel te mogen zien. Blijf gezond en tot snel. Liefs Jolanda

Lux salon

Vriendelijke proper en vakmensen

Dankjewel Carla, lief van je. Groetjes van ons allemaal. Blijf gezond en hopelijk tot snel. Liefs Chantal en van iedereen.

Uitstekend!!

Al jaren klant en al jaren ontzettend tevreden! Vakkundig en heel veel kennis. Zelfs nu in deze moeilijke tijd met de lockdown(s) is niks teveel en staan ze voor je klaar! Bestellingen, advies, alles om thuis jezelf te verwennen en goed voor je huid te zorgen. Dank jullie wel !!!

Dankjewel Candie, wij zijn ook blij met jou. Lief van je. Hopelijk zien we je snel. Blijf gezond. Liefs Wendy en van ons allemaal

Speldenmakerstraat 8

5232BG