Klant vriendelijk

Zeer vriendelijk. Kon altijd bij ze terecht. Heb vaak om de sleutel gevraagd om voor de koop van de woning al in de woning te mogen komen. Wij hadden de keuken al besteld voor dat de koop rond was. Wij mochten elke keer langs. Zeer goede service.

Vriendelijk geholpen en snelle service

Duidelijk en goed geholpen, mooie foto's. Zeker een aanrader!

Alles ging soepel, zeer deskundig en altijd vriendelijk

Door een knieblessure kon ik zelf de bezichtigingen niet doen. Geen probleem zij namen mij dit uit handen en brachten dit niet in rekening. Geweldig dus.

Verkopen doen we samen: denken actief mee, reageren snel

Welkom Makelaars gaf ons echt het gevoel dat we "samen verkopen". De prettige contacten, hun maatwerk en professionele meedenken maakt van verkopen een onbezorgd feestje.

Vriendelijke en snelle service

Taxatie laten doen. Contact verliep goed en e.e.a. is zeer snel afgehandeld.

Wederom heel tevreden!

Na de verkoop van ons appartement in 2009 nu ook voor de verkoop van onze woning gekozen voor Brigitte Houthuijzen - Van Tuijl als makelaar. Wederom naar volle tevredenheid! De foto's van ons huis waren top! Ik vond het, achteraf gezien, super leuk om de bezichtigingen zelf te doen en verder werd alles perfect geregeld... Wij zijn blij, heel erg bedankt!

Bedankt Michelle voor de positieve review! Tot de volgende keer. Groetjes Brigitte.

Prima service, mensgerichte benadering door personeel die hun vak verstaan

Warm, empatisch, betrokken, kwaliteit en mensgericht zijn de woorden de mij als eerste te binnen schieten. Nog net geen 24/7 bereikbaar maar zo voelt het wel. Bij Welkom Makelaar krijg je het gevoel dat je de allerbelangrijkste klant bent.

Vriendelijk, proffesioneel en zeer snel

Snelle taxatie, vakkundige adviezen, ze schakelen erg snel.

De makelaars doen hun naam eer aan, je wordt deskundig geholpen en voelt je bovenal Welkom!

De verkoop van ons appartement door Welkom Makelaars is goed bevallen. De informatie over het traject voor, tijdens en na de verkoop was erg duidelijk en er werd rekening gehouden met onze wensen. Er waren veel geïnteresseerden voor het appartement, hier werd goed op ingespeeld door een inloop uur te organiseren. De kijkers werden uitgebreid geïnformeerd over het vervolg en ook wij wisten precies waar we aan toe waren. De afhandeling van de verkoop verliep correct en adequaat. Kortom, wij zijn deskundig geholpen op een zeer prettige manier!