Werkt klantvriendelijk / klantgericht- Schildert geheel volgens procedure en met kwaliteits producten.

Super netjes geverfd en heel klant vriendelijk

Nette communicatie, Netjes afgewerkt

----)

Een meer dan zeer goed en uitstekend schildersbedrijf.

De mannen zijn aardig, harmonieus en serieuze vaktechnische meer dan uitstekende bekwame professionals! Hun schone en mooie werkkleding versterkt nog eens deze uitstraling! De voordeur benadering met een soepele maar fijne communicatie via internet, mail en verbaal is ook erg prijzenswaardig. De sfeer onderling van de mannen is ook uitstekend te noemen met in hun pauzes zelfs tijd voor een aardig dolletje. Jongens heel erg bedankt, ook voor de gezelligheid natuurlijk! Vr. Gr. Jan René (JWF 123)

Zeer vriendelijk. Alles volgens afspraak en netjes afgeleverd.

Heel goed gewerkt, goede voorbereiding en allemaal reuze aardig

Het schilderwerk werd zorgvuldig voorbereid, spullen goed afgedekt en het schilderwerk werd goed gedaan en met veel enthousiasme

Snel en netjes gewerkt. Keurig de afspraken per e mail gemeld en nagekomen.

Top vakmannen 👍

Zeer flexibel vakkundig aardig en werken netjes.

eerste afspraak kon online; tweede afspraak moest mondeling door contact op te nemen met de uitvoerder.

Vriendelijk, bereidwillig en zeer goede service en advies

zie hierboven

Goede, vriendelijke vaklui!!

Goede service, heel vriendelijk

prima was netjes op tijd

netjes op tijd, alles netjes opgeruimd, netjes afgewerkt. en een vriendelijke man. Prima dus

Wij hadden een erg goede en snelle schilder. In plaats van in 2 dagen heeft de schilder alles in 1 dag gedaan zodat ik niet nog een dag thuis moest blijven. Ziet er erg netjes uit. 👍🏼

Uitstekend vakmanschap, goede service en vriendelijk personeel

Het is een feestje om Misset aschilderbedrijf bij je aan het werk te hebben. Ze doen hun werk met plezier, het bedrijf is klantgericht en servicegericht, ze doen hun werk in goed teamverband en leveren kwalitatief uitstekend vakwerk af.

Vakmannen pur sang en je kunt ook nog met ze lachen!

Misset schildert al jaren bij ons en we zijn echt meer dan tevreden met al het binnen- en buitenschilderwerk wat ze bij ons huis zeer professioneel geleverd hebben.