prima was netjes op tijd

netjes op tijd, alles netjes opgeruimd, netjes afgewerkt. en een vriendelijke man. Prima dus

Wij hadden een erg goede en snelle schilder. In plaats van in 2 dagen heeft de schilder alles in 1 dag gedaan zodat ik niet nog een dag thuis moest blijven. Ziet er erg netjes uit. 👍🏼

Uitstekend vakmanschap, goede service en vriendelijk personeel

Het is een feestje om Misset aschilderbedrijf bij je aan het werk te hebben. Ze doen hun werk met plezier, het bedrijf is klantgericht en servicegericht, ze doen hun werk in goed teamverband en leveren kwalitatief uitstekend vakwerk af.

Vakmannen pur sang en je kunt ook nog met ze lachen!

Misset schildert al jaren bij ons en we zijn echt meer dan tevreden met al het binnen- en buitenschilderwerk wat ze bij ons huis zeer professioneel geleverd hebben.

Prima klant om mee te werken.

Dtg heeft de website gebouwd en dat ging uitstekend. Alles netjes op tijd aangeleverd.