Zeer prettige en ervaren schilder. Wij hebben Misset Schildersbedrijf voor zowel schilderen als behangen ingehuurd om ons nieuwe huisje mooi te maken en dit is naar volle tevredenheid gebeurd! Ik zou ze absoluut aanbevelen!

Uitermate deskundige betrouwbare vakmensen die meedenken met de klant.

In een volledig bewoond huis werken. Zonder stof of verfstank . Meedenken met onze vragen en suggesties dúrven geven die door hun jarenlange ervaring prachtige resultaten opleveren. Betrouwbaar wat toch zeker niet onbelangrijk is. Punctueel secuur en vakkundig. Toppers die wij zeker aanbevelen bij onze kinderen , familie en vrienden.

top!

De schilder was netjes op tijd, vertrok ook op tijd. Goed gepland en zeer netjes gewerkt! Zelfs doeken mee om het binnen zo netjes mogelijk te houden (voetafdrukken enz).

Zeer tevreden over het resultaat

Mooi resultaat uitgevoerd door een vakkundige en vriendelijke schilder.

Ik ben tevreden!

Ik ben tevreden over het schilderwerk. Ze hebben alles keurig netjes opgeruimd met het het schilderen. Het schilderwerk ziet er strak uit!

Topschilders

2 schilders in 2 dagen geweest. Waren stipt op tijd,werkten flink door,namen weinig tot geen tijd om iets te drinken en schilderwerk ziet er top uit.

Uitstekend!

Schilders kwamen op tijd, werkengoed door, schilderen ok

Hele goede ervaring

Professioneel en zorgvuldig. Erg blij met het resultaat.

Proma

Prima werk gedaan en alles netjes achtergelaten. Vriendelijk personeel.

Aardige schilder en puik werk afgeleverd.

Fijne schilder en erg goed werk afgeleverd.

Afgeleverd werk: keurig

Het verfwerk ziet er strak uit. Netjes afgewerkt. De boel schoon achtergelaten. Dat ik zelf voor een stucloper ( balkon bescherming ) moest zorgen is wel apart.

Leveren vakwerk

Handig om afspraken zelf te maken in een agenda/kalender. Keurig gewerkt en vriendelijke heren.

vriendelijke schilder die goed gewerkt heeft

zoals boven

Werkt klantvriendelijk / klantgericht- Schildert geheel volgens procedure en met kwaliteits producten.

Super netjes geverfd en heel klant vriendelijk

Nette communicatie, Netjes afgewerkt

----)

Een meer dan zeer goed en uitstekend schildersbedrijf.

De mannen zijn aardig, harmonieus en serieuze vaktechnische meer dan uitstekende bekwame professionals! Hun schone en mooie werkkleding versterkt nog eens deze uitstraling! De voordeur benadering met een soepele maar fijne communicatie via internet, mail en verbaal is ook erg prijzenswaardig. De sfeer onderling van de mannen is ook uitstekend te noemen met in hun pauzes zelfs tijd voor een aardig dolletje. Jongens heel erg bedankt, ook voor de gezelligheid natuurlijk! Vr. Gr. Jan René (JWF 123)

Zeer vriendelijk. Alles volgens afspraak en netjes afgeleverd.

Heel goed gewerkt, goede voorbereiding en allemaal reuze aardig

Het schilderwerk werd zorgvuldig voorbereid, spullen goed afgedekt en het schilderwerk werd goed gedaan en met veel enthousiasme

Snel en netjes gewerkt. Keurig de afspraken per e mail gemeld en nagekomen.

Top vakmannen 👍

Zeer flexibel vakkundig aardig en werken netjes.

eerste afspraak kon online; tweede afspraak moest mondeling door contact op te nemen met de uitvoerder.

Vriendelijk, bereidwillig en zeer goede service en advies

zie hierboven

Goede, vriendelijke vaklui!!