Liefde voor hun vak en uiterst bekwaam

Volledig huis geschilderd

Op basis van de reviews en de prijs hebben wij ons volledige huis laten schilderen. Ik vind de kwaliteit echt zeer slecht te noemen. Van randjes die niet recht zijn, tot klodders op bepaalde plaatsen, tot zelfs geplamuurde stukken die enorm dik er op zijn gesmeerd. Wat het samenvat is slordigheid. Overal is slordigheid terug te vinden. De schilder is zelfs nog terug gekomen om het een en ander te herstellen. Echter zit ook in het herstel weer slordigheid. Sommige plekjes die zijn “hersteld” zijn zelfs met een andere kleur hersteld! Wat betekend kleur verschil op bepaalde plekken. Roze op een grijze muur. Ik heb nog nooit een schilder ingehuurd en ging van vakmanschap af. Maar als ik het zelf gedaan, dan had het waarschijnlijk langer geduurd, maar dan was het zeker mooier geweest. Enorm balen, nieuw huis, veel geld kwijt, en dan overal nog stukken die het “net niet” zijn.

geweldig team en een supermooi resultaat!

De buitenkant van ons houtskeletbouw huis ziet er weer uit als nieuw! Super aardige, vakkundige mensen met een groot hart!

Goed resultaat, duidelijke communicatie

De buitenkant van het huis kan er weer heel wat jaar tegenaan. Al aanwezige kleine beschadigingen zijn mooi weggewerkt. Marcel & Marco namen de tijd voor alle vragen die we hadden. We bevelen hen zeker aan.

Wij zijn zeer tevreden.

Er wordt keurig behang- en schilderwerk afgeleverd. Er wordt ook netjes gewerkt en opgeruimd. Wij krijgen altijd complimenten van vrienden en familie over het schilderwerk.

Vakmensen met hart voor het werk

Altijd een feest als Marcel en Marco komen schilderen. De deuren zien er weer top uit!

Netjes werk afgeleverd en precies volgens planning!

Netjes werk afgeleverd en precies volgens planning!

Uitstekend! Levert vakwerk af.

Heeft ons goed geadviseerd over de kleuren die goed bij elkaar passen. Alles binnen de afgesproken planning en heeft prachtig schilderwerk afgeleverd. Heeft zelfs wat extra werk verricht binnen het afgesproken bedrag.

Correct en meedenkend vakmanschap

het huis is vlot en netjes geschilderd. Iets kleins extra's werd zonder meerkosten gedaan.

Top schilders!

Schildersbedrijf Misset komt zijn afspraken na, werkt snel en zorgvuldig, gebruikt hoge kwaliteit verf en heeft verstand van zaken.

Het verfwerk ziet eruit om te zoenen en het is allemaal op een prettige manier gebeurd.

Duidelijke afspraken die allemaal werden nagekomen. Goede communicatie hoe het precies aangepakt zou worden en ook wanneer. Goed materiaal en een prachtig eindresultaat. Wij zijn blij!!

Zeer nette schilders/ behangers werken erg netjes en naar wensen van de klant

Fijn dat jullie zo flexibel werken en dat alles mogelijk is! Onze woning is keurig netjes behangen en geverfd en is erg fraai geworden! Bedankt hiervoor!

Zeer prettige en ervaren schilder. Wij hebben Misset Schildersbedrijf voor zowel schilderen als behangen ingehuurd om ons nieuwe huisje mooi te maken en dit is naar volle tevredenheid gebeurd! Ik zou ze absoluut aanbevelen!

Uitermate deskundige betrouwbare vakmensen die meedenken met de klant.

In een volledig bewoond huis werken. Zonder stof of verfstank . Meedenken met onze vragen en suggesties dúrven geven die door hun jarenlange ervaring prachtige resultaten opleveren. Betrouwbaar wat toch zeker niet onbelangrijk is. Punctueel secuur en vakkundig. Toppers die wij zeker aanbevelen bij onze kinderen , familie en vrienden.

top!

De schilder was netjes op tijd, vertrok ook op tijd. Goed gepland en zeer netjes gewerkt! Zelfs doeken mee om het binnen zo netjes mogelijk te houden (voetafdrukken enz).

Zeer tevreden over het resultaat

Mooi resultaat uitgevoerd door een vakkundige en vriendelijke schilder.

Ik ben tevreden!

Ik ben tevreden over het schilderwerk. Ze hebben alles keurig netjes opgeruimd met het het schilderen. Het schilderwerk ziet er strak uit!

Topschilders

2 schilders in 2 dagen geweest. Waren stipt op tijd,werkten flink door,namen weinig tot geen tijd om iets te drinken en schilderwerk ziet er top uit.

Uitstekend!

Schilders kwamen op tijd, werkengoed door, schilderen ok

Hele goede ervaring

Professioneel en zorgvuldig. Erg blij met het resultaat.

Proma

Prima werk gedaan en alles netjes achtergelaten. Vriendelijk personeel.

Aardige schilder en puik werk afgeleverd.

Fijne schilder en erg goed werk afgeleverd.

Afgeleverd werk: keurig

Het verfwerk ziet er strak uit. Netjes afgewerkt. De boel schoon achtergelaten. Dat ik zelf voor een stucloper ( balkon bescherming ) moest zorgen is wel apart.

Leveren vakwerk

Handig om afspraken zelf te maken in een agenda/kalender. Keurig gewerkt en vriendelijke heren.

vriendelijke schilder die goed gewerkt heeft

zoals boven