Keurig verzorgde verhuizing

Keurig verzorgde verhuizing welke volledig aan onze wensen voldeed. Rustige, nette verhuizers. Omdat op ons nieuwe adres geen vrachtverkeer in de straat Mocht komen kwam IBS met 2 grote bestelbussen. We verhuisden over een afstand van ca. 20 km en de gehele verhuizing was binnen 6 uur geregeld.

Betrouwbaar efficient vriendelijk

Alles werd goed verpakt geen beschadigingen snel inladen en uitladen

Geweldig,zelfs de zwaarste lamp hing Pieter voor ons op

Kan ik iedereen aanraden kost wat,maar dan ben je ook helemaal klaar alles doen ze voor je

Vriendelijk, snel en professioneel

Wij zijn op één dag van twee adressen naar één adres verhuisd en dit is uitstekend verlopen. De verhuizers waren snel, netjes, flexibel en professioneel. Hierdoor is onze verhuizing een succes geworden en raden wij IBS aan aan iedereen die professioneel verhuisd wil worden. Dank aan Richard van der Wijden en zijn mannen!

Buitengewoon goed!

Na een scherpe offerte hadden we voor IBS gekozen en dat was de juiste keuze. De verhuizing verliep probleemloos. Mede door goeie informatie wisten we precies wat ons te doen stond in de weken ervoor. Daardoor verliep de verhuizing zelf op rolletjes. Het zijn echte vaklui en fijne mensen die alles zeer kundig aanpakken zodat je nog enigszins kan ontspannen op zo'n dag. In één woord top!

Bedankt voor de leuke review! Geeft ons een extra boost in deze sterk veranderde wereld. En uhhh... mocht u er ooit weer aan toe zijn horen we het graag ;)

Prima.

Netjes, vriendelijk en accuraat. Afspraken worden nagekomen.

Uitstekend werk en prettige, heldere communicatie

IBS verhuisde onze grote inboedel en heeft dat uitstekend gedaan. Goede communicatie vooraf, juiste inschattingen en de verhuizing zelf goed geregeld en uitgevoerd. Niets dan lof.

Deskundig, professioneel voor een goede prijs

Duidelijke communicatie voorafgaand aan de verhuizing. Prijs-kwaliteit verhouding zeer goed. Rustige verhuizers die netjes met je spullen omgaan. Krijgt goed de tijd om de dozen weer te retourneren.

Verhuizing is goed verlopen dankzij jullie personeel

Zoals ik al aangaf alles is goed verlopen ondanks grote afstand van woonplaatsen

Vriendelijke en professionele vaklieden.

IBS was ons aanbevolen door buren die eerder door het bedrijf waren verhuisd. ook wij zijn zeer tevreden. 's Morgens vanaf 8.00 uur werd er ingepakt en 's middags verhuisd. Om 16.00 uur stonden alle meubelen en dozen op hun plek!

Vakkundige verhuizing volgens afspraak

Vakkundige verhuizers die volgens de afspraken de verhuizing hebben uitgevoerd.

Een prime verhuis bedrijf, alles lekker vlot en zorgvuldig overgebracht

Een prima verhuis bedrijf alles lekker vlot en zorgvuldig overgebracht. Geen gemopper maar aanpakken, complimenten!

IBS is een goed georganiseerd bedrijf tegen een redelijke prijs. Aan het begin van het proces zijn er duidelijke afspraken gemaakt en IBS heeft zich daar aan gehouden. Alle inboedel is veilig aangekomen op ons nieuwe adres.

Prima aardig behulpzaam

Prima gegaan, zijn tevreden

Perfecte organisatie en een goed geolied team

Op de afgesproken tijd, om 8.00 uur begonnen en om 13.00 uur alles op z'n plaats in het nieuwe huis. Alles ging relaxed en er was ook genoeg tijd voor koffie en een praatje. De 3 medewerkers waren prima op elkaar ingespeeld en waren heel vriendelijk.

Zeer professioneel!

Integer bedrijf bij wie je je kostbare huisraad in goede handen vindt. Werken erg netjes, zijn vriendelijk en hebben duidelijk bestand van zaken! Wij waren erg tevreden.

Grote klasse

Vriendelijkheid vakmanschap netheid alles tiptop in orde een aanbeveling voor anderen

Heel.goed

Ik ben heel tevreden over hoe alles gegaan is. Zorgvuldig en snel gewerkt