Eerlijk en goed advies, vakkundig werk !

Wij waren de vorige keer al zo tevreden over de werkwijze en vakkundigheid van Dhr. Rijksen, dat wij hem meteen voor aanpassingen van de sloten in ons nieuwe huis hebben gevraagd. Goede prijs/kwaliteit verhouding, levert goed werk en laat alles keurig achter.

Werk keurig uitgevoerd met uitstekend materiaal!

1e ervaring met Rijksen en zeker voor herhaling vatbaar indien nodig. Keurig werk! Vlotte service!

We zijn helemaal tevreden over de service en het eerlijke advies!

Marcel kiest voor een persoonlijke aanpak. Hij kijkt wat nodig is en wat verstandig is. Wat niet nodig is, wordt niet aangeprezen. Het voelt letterlijk en figuurlijk 'veilig'! We zijn erg blij met de snelle service en de correcte afwerking. Helemaal top!

Dank je voor de leuke reactie Eric. Het is ook altijd de bedoeling dat we tevreden klanten hebben, daar doen we het voor!

Betrouwbaar, snel en vakkundig!

Op donderdagavond het contactformulier ingevuld en al op vrijdag is het probleem vakkundig en op een prettige manier verholpen. Top bedrijf!

Snelle en nette service.

In eerste instantie gebeld na een inbraak: er was met spoed een nieuw slot nodig. Snelle reactie en duidelijke informatie over de wachttijd. Het slot vervangen was aanzienlijk goedkoper dan bij de “bovenste op Google” die drie weken ervoor voor meer geld half werk had geleverd (getuige het feit dat er twee inbraken in drie weken waren, tweede keer zelfde deur..). Naar aanleiding hiervan verbeterblad voor het hele huis (met sloten van 25 jaar geleden) besproken. Nette en kloppende prijsopgave vooraf. Zeer net werk!

Heel tevreden

Dit betrof een klein klusje. Maar als we nieuwe sloten nodig hebben weten we nu een goed adres.

snelle en vakkundige service

Snelle reactie op mijn verzoek via het contactformulier en eerstvolgende werkdag werd het probleem meteen vakkundig verholpen. Erg prettig en betrouwbaar bedrijf, waarmee wij al jaren ervaring hebben. Van harte aanbevolen.

Alles klopte. Afspraak, uitvoering, afhandeling, enz.

Weinig toe te voegen aan de de zin hierboven. Toppie.

Snel en goed geholpen

Mezelf buitengesloten; snel & vakkundig geholpen.

Vriendelijk, persoonlijk en professioneel

Vanaf moment 1 een goed gevoel gehad, vriendelijk, duidelijk en goed gelopen. Duidelijk plan en goed uitgevoerd. Zat 1 foutje in maar netjes opgelost.

snelle service

Goede ervaringen met RIjksen. even een belletje en het wordt geregeld! Leuke samenwerking die ons ook enorm ontzorgt.

Dank je Patrick, we doen ons best!

Alles in orde

Helemaal geen klachten

Geachte heer Otten dank voor uw reactie.

Klantvriendelijk , medenkend , efficient en snel.

Klantvriendelijk , meedenkend, efficient ,en snelle levering !!

Alexander fijn om te horen en bedankt voor je beoordeling!

Prima service!

Aardige kundige man. Verstand van zaken en alles prima opgelost.

Dank je voor de reactie Wendy.

Snelle service en zorgvuldig en net werk !

Zoals boven kort samengevat : er werd snel gereageerd op onze aanvraag en er werd heel netjes gewerkt, ook de "rommel"die gemaakt was tijdens het boren werd netjes opgeruimd. Hele correcte man. Wij hadden van iemand anders het adres van Rijksen beveiliging doorgekregen en die was ook heel tevreden.

Geachte heer Van Dongen, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Dank voor uw bijdrage.