professionele, deskundige behandeling met goed resultaat

Ik beoefen de bokssport en train veel. Door het trainen krijg ik vaak "knopen" in mijn spieren. Met de stevige en goede massages van Sandra maakt zij telkens weer mijn spieren los en soepel. Sandra behandelt open en in een vriendelijke sfeer met een persoonlijke aanpak.

Heerlijke ontspanning.

Deze behandeling was echt een totale ontspanning. Sandra is zelf ook heel rustgevend en zorgvuldig. Ze weet precies wat ze doet. Ik voelde me als herboren. Zeker een aanrader als je klachten hebt, maar ook als je alleen aan ontspanning toe bent!

Ik ben diverse keren bij Dolfijn Massage geweest.

Ze luistert goed naar je lichamelijke klachten en met enthousiaste en deskundige aanpak weet ze telkens weer al mijn rugklachten weg te masseren Ik raad het een ieder aan.

Goede en vriendelijke masseuse

Goed voor ontspannende en/of probleemoplossende massages.

Goed deskundig met goede inleving van het probleem

Goede deskundige masseuse, die masseert met gevoel, dus beslist niet mechanisch. Zij luistert goed naar de klachten en probeert er ook op deskundige wijze iets aan te doen, niet allemaal gaan, anders schiet mijn massage erbij in.

zeer goed

Goede diagnose , Sandra weet waar ze het over heeft , gewoon top

Erg aangenaam

Prettig

Momentje van pure rust en ontspanning

Ik heb meerdere massages mogen ervaren en wat mij telkens weer opvalt is de rust die ik ervaar zodra de massage begint. En die nog lang blijft hangen ook nadat de massage is afgelopen.

Goede Service!

Zeer tevreden over hoe er gewerkt wordt en zeer effectief!