Na het eerste gesprek voelde het meteen goed !

Via internet zijn we bij Roweco Bouw terecht gekomen. Wat we erg prettig vonden is dat er direct prijzen bij de woningen stonden wat ons heeft doen besluiten een aanvraag te doen. Direct na de aanvraag kregen we reactie per mail met een aantal vragen om direct een vrijblijvend gerichte prijsopgave te ontvangen. Indien gewenst konden we ook tijd aangeven zodat Roweco ons kon benaderen om het e.e.a. telefonische toe te lichten. Hier hebben we gebruik van gemaakt zodat we in alle rust ons verder konden laten informeren. Tim Wensing heeft ons gebeld en rustig alles toegelicht met de vraag of we een keertje langs wilde komen op het kantoor om de basis materialen te bekijken. Hier hebben we gebruik van gemaakt en na ons bezoek aan de showroom waren we enthousiast. We zijn keurig ontvangen en voelde ons direct verbonden met de manier van werken. Ze denken goed mee en delen graag hun kennis en ervaring. Na het bezoeken van een woning net voor oplevering hebben we besloten ons het te laten ontwikkelen door Rowecobouw. 9 maanden later is de woning opgeleverd waar we met alle geluk en plezier graag in wonen. We zijn dan ook zeer tevreden me het eindresultaat !! Ga zo door, we wensen jullie het beste !! Fam. Aerts - Etten-Leur

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Over Bouwnu

Over Rowecobouw