Rijschool met gedreven instructeurs die weten wat gevraagd wordt.

Zelfs mijn zus - 85 jaar - met beginnende dementie, heeft de auto drie maanden niet bestuurd (moet binnenkort afrijden bij het CBR) heeft nu een aantal rijlessen gehad en wordt zeer professioneel door Driving Coach begeleid. Wij zijn de directie hiervoor heel veel dank verschuldigd.

Goede rijschool legt de lesstof goed uit

Goede rijschool legt de lesstof goed uit

Ik vond de rijlessen waardevol, veilig en prettig aanvoelen.

Ik heb de rijlessen en coaching van Zascha erg fijn ervaren daar Zascha aansloot op de coachingsvorm die ik nodig had, namelijk met wat humor! Ik heb Zascha als prettig ervaren en heb mij dan ook nooit onprettig gevoeld tijdens de lessen. Ik ben blij dat ik alles in een keer gehaald heb!

De rijlessen met Zascha waren altijd heel gezellig en leerzaam.

Ik heb nooit met tegenzin in de lesauto gezeten, hoewel ik niet zo zeer van rijden hield ;) Met Zascha naast je ben je door een gerustellende omgeving omgeven en zijn stressige situaties ineens niet meer zo stressvol.