Mailing van kankerfonds aan mijn 7 jaar geleden overleden ouders !!

Er wordt niet gereageerd op mijn mail gericht aan Wereld Kanker Onderzoek Fonds (WKOF). Hieronder kopie van Mail: Geachte, Het WKOF heeft een brief gestuurd met als aanhef: “U heeft het vermogen bij te dragen aan een wereld zonder kanker” Het trieste en schandelijke, is dat u de brief stuurt naar mijn ouders die ruim 7 jaar geleden aan Kanker zijn overleden! Met daarbij een acceptgiro met hun bankrekening nummer dat uiteraard al lang niet meer bestaat. Omdat beide ouders zijn overleden, hebben ze dus NIET meer het vermogen om bij te dragen aan een wereld zonder kanker. Op het adres waar de brief aan is gericht, wonen inmiddels andere bewoners (waarvan ik de brief heb mogen ontvangen) Ik snap niet dat WKOF geen gebruik maakt van het gemeente register, of alle adressen op zijn minst eens in de zoveel jaar checkt. Hoe probeert het WKOF dergelijke zeer slordige en pijnlijke fouten te voorkomen? U begrijpt dat ik géén post op prijs stel en dat u met onmiddellijke ingang dit adres uit uw bestand haalt. Als bewijs heb ik in de bijlage een foto toegevoegd van uw brief.

• Zou u ons aanbevelen? Nee