Echt een aanrader!!

We hebben de riolering voor de nieuwe badkamer laten leggen van 8 tot 14.30 lag de hele riolering er in. Werkt in weer en wind echt een door werker. Ook direct nieuwe leiding voor de regenbuis gekregen ivm dat hij was gebroken. Top service!!

Vakman in hart en nieren

Onze gootsteen was verstopt, en ik kreeg er met geen mogelijkheid meer gang in. Hoewel we een paar dagen moesten wachten was het zeer de moeite waard, uiterst correct opgelost, netjes gewerkt, ik had er eigenlijk een dikke bende van verwacht ;-) maar helemaal niets. Netjes drooggemaakt en super snel en professioneel opgelost. Uiterst nette prijs en super vriendelijke persoonlijkheid. Ik hoop hem nooit meer nodig te hebben maar mocht dat wel het geval zijn dan bellen we Boonstra!

Vakkundig

Wij hadden een geknapte leiding helemaal onder in de vloer, hierop Boonstra gebeld en die was heel snel ter plaatse. Is bijzonder snel en vakkundig opgelost met camera controle om vast te stellen wat het probleem was. Breuk is hersteld en de WC loopt weer prima door!

Levert prima werk af. Denkt met je mee voor de beste oplossing. Echte vakman!

Levert prima werk af. Denkt met je mee voor de beste oplossing. Echte vakman!

Erg goede service

Wij zijn zeer tevreden over service van rioolservice Boonstra. En bevelen dit ook zeker aan bij anderen.

Accuraat, snel en efficiƫnt

Mijn ervaringen met Boonstra zijn goed. Ze leveren goed werk tegen een marktconforme prijs, eventueel nawerk wordt netjes afgehandeld.

Topper

Doorzetter Komt afspraken na Goed werk

In 1 dag opgelost

Altijd prima service

Vakkundig en vriendelijk

Christiaan is een aardige man die zeer vakkundig is en duidelijk communiceert. Hij werkt gestructureerd en netjes. Wij zijn erg tevreden over de uitgevoerde klus en kunnen hem zeker aanbevelen.

prima service, deskundig

tevreden, snel en adequaat gereageerd op ons probleem