Goed, betrouwbare schilder

Vriendelijke en betrouwbare schilders die afspraken nakomen en goed werk afleveren. Dit schildersbedrijf heeft 2 keer bij ons geschilderd en dubbel glas geplaatst. Heel tevreden ermee.

Ervaren, gemotiveerd en terzakekundig personeel hebben het werk prima uitgevoerd.

Het ervaren en gemotiveerd personeel dachten mee en gaven een heldere uitleg wat de beste opties waren voor het werk wat er aan mijn huis gedaan moest worden. Bij de volgende klus bel ik weer als eerste Dennissen schilderwerken.

Een dikke 10 voor de nieuwe dubbele beglazing, nieuwe voor-en achterdeur en nieuw afdak !!!!!

We hebben ons huis laten voorzien van nieuwe dubbele beglazing met mooie InBlindz, een nieuwe voor- en achterdeur. Daarnaast hebben we een nieuw afdak boven de voordeur en de daklijsten van onze schuur laten vernieuwen. Dennissen heeft heel mooi werk geleverd. We hebben ervaren dat ze heel betrouwbaar zijn en steeds al hun afspraken zijn nagekomen. De medewerkers hebben ontzettend hard en netjes gewerkt. Het was een plezier om ze in en om huis aan het werk te hebben. Van ons krijgen ze een dikke 10 !!!!

Wauw

Wauw, dat is het eerste wat in mij opkomt als ik mag vertellen wat ik van het schilderwerk vind, en niet alleen dat, ook het contact met de eigenaar en de schilders zelf. Het bespreken wat we wilde, de offerte en het schilderwerk is prima verlopen en van de afgesproken 3 weken, die uiteindelijk 2,5 werden hebben de schilders superhard gewerkt. Fijn dat alles in goed overleg is verlopen. Alles is bespreekbaar. Via deze review ook nogmaals dank voor het vooral goede maar ook snelle werk

Fantastisch teamwork. De mannen werkten vlot en vakkundig door. En het gezellige praatje, tijdens een koffiepauze hoorde er bij.

Vaktechnisch, professioneel, meedenkend en flexibel

Onlangs heeft Dennissen Schilderwerken-Glasisolatie onze huiskamer en keuken opgefrist met vakkundig schilderwerk. Zowel plafond, kozijnen als wanden zijn voorzien van verschillende kleuren waarbij door professionele schilders actief is meegedacht. Dit heeft geresulteerd in een strakke moderne huiskamer en keuken. Ook is onze erker voorzien van nieuw glas- en kitwerk. Ook hier heeft Dennissen Schilderwerk-Glasisolatie vakmanschap laten zien!

Eersteklas vakwerk van aardige en betrouwbare schilders!

De zin hierboven zegt genoeg. Ze leveren eersteklas werk, zijn prettig in de omgang, betrouwbaar, helpen graag waar ze kunnen helpen. Nooit meer een ander bedrijf!

uitstekend werk door professionele schilders

In het najaar van 2020 hebben Stefan en Glenn van Dennissen Schilderwerken onze woonkamer, keuken en buitendeur geverfd. We zijn hier zeer tevreden over. Ze hebben netjes gewerkt en ruimden tussendoor op, waardoor wij in het weekend gewoon in de woonkamer konden eten. Ze waren erg vriendelijk en het was gezellig om ze in huis te hebben. Ook met Tom Dennissen was de samenwerking prettig: de communicatie was helder en ze bleken flexibel in te kunnen spelen op wat extra werk (buitendeur) en een andere kleur op de binnenmuren.

Goed advies en vakkundige plaatsing van 14 zware warmte werende ruiten in serre.

14 grote oude ruiten werden in de serre vervangen door Climaplus sun glas. Ze werden ze op een klantvriendelijke manier vakkundig geplaatst. Onder enthousiaste leiding van Sjors werd met hart en ziel gewerkt en alles werd keurig opgeruimd. Het resultaat was prachtig en waterdicht. In 1 ruit bleek een fabricagefout (deeltjes tussen het glas en coating afwijkingen). Deze wordt zonder probleem door Dennissen nog vervangen.

Bijna helemaal tevreden. Op het schilderwerk heb ik geen aanmerking.

Ook over het plaatsen van de voorruit niet. Het dakraam is een teleurstelling!

Helemaal top

Na jaren weet ik nu wat het verschil is tussen verfen en schilderen. Geweldig om te zien hoe de vakman schildert. Het is het geld meer dan waard Super werk geleverd door Dennissen schilder en glaswerken

Vakwerk door 3 sympathieke en professionele schilders

kwaliteit

Prima werk

Afgelopen najaar heeft Dennisen Schilderwerken-Glasinstallatie, na het geven van advies en het maken van een offerte, ons hele huis van HR++ glas voorzien. Hierbij werden natuurlijk ook alle glaslatten vervangen. Daardoor was ook een schilderbeurt gewenst. Die is de afgelopen week gedaan. De werkzaamheden, zowel glaszetten als schilderen zijn keurig en volgens afspraak uitgevoerd door vakkundige mensen. Alles werd netjes opgeruimd opgeleverd. Bovendien waren deze mensen ook zeer prettig in de omgang. Heren: bedankt

Top! Heel tevreden!

Netjes, zorgvuldig, vriendelijk

Deskundig

De schilders hebben hun werk keurig gedaan. Ze hebben hard gewerkt, en hun werk professioneel gedaan. Wij weten geen punt wat nog beter kon. De samenwerking was ook uitstekend.

Heldere communicatie

Prima werk geleverd. Er wordt goed meegedacht en personeel dat vaardig is. Ook vriendelijk in contact. Volgende keer iets beter opruimen. 😉

Vakwerk uitgevoerd door vriendelijke vaklui!

Alles keurig volgens afspraak uitgevoerd op een vakkundige manier. Ik heb gekozen voor een bedrijf waarvan ik de indruk had dat het goed zou worden uitgevoerd, niet de goedkoopste! (ook zeker niet de duurste) Mijn indruk was juist. Dit was mijn “ramenklus”. In september de schildersklus; ik zie het met vertrouwen tegemoet!

uitstekend werk verricht

Peter heeft de kapotte ruit heel vakkundig en keurig netjes in no time vervangen.Dennissen schilders bedrijf zeker aan te bevelen

Ze doen wat ze beloven en nog veel meer

Een Fantastisch bedrijf met geweldige vaklui die weten hoe met een klant om te gaan. vanaf de offerte tot uitvoering fantastisch heel beleefd en netjes en de boel schoon achterlatend. Mijn hartelijke dank

vakkundig, goed, en vriendelijk personeel, afspraken worden goed nagekomen. werk goed afgewerkt .

Heel blij

De heren werken heel goed en schoon. Het ziet er allemaal mooi uit. Vooral Glenn werkte heel goed en schoon maar ook in de omgang een fijne jongen om die dagen om je heen te hebben. Toppers zijn het.

Vakmanschap is meesterschap!

Mijn ervaring met deze heren van Dennissen Schilderwerken-glasisolatie BV zijn louter positief. Ze zijn kundig, communicatief vaardig en je hebt niet het gevoel dat er 'vreemden' in jouw huis zijn. Wij gaan nu ook het binnen schilderwerk zeker door deze firma laten doen. Een absolute aanrader!

Goede en professionele service

Duidelijke en goede offerte, snelle service en goede garantie.

Prima. Volgens overeenkomst gewerkt. Vriendelijk personeel.

In de voorwaarden vooraf is beschreven wat wel en wat niet wordt gedaan. Als leek is het lastig om precies te begrijpen wat daarmee wordt bedoeld. Nu ik het resultaat heb gezien en besproken met de medewerkers zou ik liever hebben gehad dat er vooraf sprake zou zijn van een aanvullend aanbod dat ik dan nog kan beoordelen. Ik begrijp ook dat de firma van te voren niet precies weet wat het resultaat zal zijn. Maar dan kunnen we samen eventuele vervolg activiteiten bespreken. Nu moeten nog bepaalde, meerdere plekken lichtjes gekit worden, geschuurd, geplamuurd en in de grondverf worden gezet. Eventueel ook worden afgelakt om ervoor te zorgen dat er geen regenwater op onbeschermd hout kan komen.

Duidelijke communicatie, netjes in omgang, kundig

Duidelijke overleg/communicatie. Kundig Werkplekken netjes achterlatend