Fijne samenwerking en veel hulp bij alle vragen en het regelen van de papierkraam. Bedankt voor alles Groet Wil en Erna

Zie volgend veld

Zeer correcte begeleiding van mijn wining. Vriendelijke mensen.

Ik ben zeer te spreken over de fijne samenwerking

Nu na de tweede keer een huis verkocht te hebben met HW makelaardij ben ik nog steeds zeer tevreden over de fijne samenwerking met jullie. Goede service en vriendelijk personeel van Henk & team

Duidelijke afspraken en alles prima afgehandeld

Alle afspaken zijn duidelijk gecommuniceerd en volledig nagekomen. Zeer prettige samenwerking met Henk en zijn team.

Een ervaren makelaar met een goede inzet, fijne samenwerking en uitstekende communicatie!

Wij hebben de samenwerking met HW Makelaardij als zeer prettig en zeer goed ervaren. De communicatie en de service waren uitstekend!. Henk bedankt voor jouw inzet en fijne samenwerking!

Beste Rieky en Hennie, Wij hebben de samenwerking ook als heel fijn ervaren en willen jullie daar nogmaals voor bedanken. We wensen jullie veel woonplezier in jullie nieuwe woning en het allerbeste voor de toekomst. Vriendelijke groet, Henk Walraven

Goede service en een top makelaar

Goede service en een top makelaar.

Bedankt voor de mooie beoordeling en de fijne samenwerking met HW Makelaardij. Vriendelijke groet, Henk Walraven

Prettig

Henk is een fijne makelaar. Hij neemt alle tijd voor de bezichtigingen en hij zal de bezichtigingen plaats laten vinden op de door koper en verkoper geschikte tijden, ook dus in de avonden en weekenden. Na verkoop houdt Henk en zijn binnendienst je goed op de hoogte van alle te volgen stappen

Beste Manon, We hebben prettig samengewerkt, ook met je vader en moeder. We zijn blij dat we een mooi verkoopresultaat hebben kunnen behalen en wensen jullie het allerbeste. Vriendelijke groet, Henk Walraven