slechte ervaring

in december een macbook gekocht deze had na 3 maand een probleem .. bij officiele aplle store blijkt dat de seie nummer eruit geveild is heb rn communications verschillende keren gemaild en via chat en telefoon proberen te bereiken zonder succes dit is bedoeld voor RN communications en niet deze webwinkel excuses hiervoor

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Wim, Ik neem aan dat deze beoordeling niet voor BGoods bedoeld is. Wij verkopen geen geen MacBook en hebben ook geen contact samen gehad. Ook je naam komt niet voor in onze klantenbestand. Graag zouden wij een bewijs van aankoop willen zien of verwijdering van deze review. Mvg, BGoods

Snelle levering goede producten

Ik heb mijn bestelling in het weekend geplaatst en was dinsdag in huis, het product i13 is voorbij de verwachtingen gegaan, ze zijn 1 op 1. Geen klachten!

Beste Brittney, Fijn om een reactie zoals die van jou terug te lezen. Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer. Mvg, Bgoods

Fantastisch service, voor en na de bestelling!

Na levering voldeed mijn headset niet volgens beschrijving. Heb deze zonder enig probleem om kunnen ruilen,

Beste Harm, Inderdaad was er bij jouw headset een defect. Wij zijn blij dat we deze problemen hebben kunnen oplossen zodat u blij en tevreden bent met uw aankoop. Mvg, BGoods

Erg snelle en goede service!

Had laatst een vest gekocht voor Airsoft die ik binnen 2 dagen nodig had. Zag dat ik dit vest kon ophalen in de buurt dus toen heb ik hier de volgende dag een afspraak voor kunnen halen. Vest zag er erg goed uit en ben erg blij met de service.

Beste Jason, Wij zijn altijd blij met zulke reviews. Fijn dat je tevreden bent met de service die wij jou hebben geboden. Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer. Mvg, Bgoods

Snelle levering

Snelle levering en product prima!

Beste Richard, Fijn dat wij een goed product aan u kunnen hebben leveren. Veel plezier met uw aankoop. Mvg, BGoods

snelle afhandeling

Goede producten, goed eprijs en goede snelle afhandeling

Beste Rogier, Bedankt voor je Reactie. Wij zijn altijd blij met een reactie zoals die van jouw. Mvg, BGoods

Goede service, goede kwaliteit producten!

Deze week iets besteld via BGoods, snelle levering, duidelijk en goed contact. En het product is helemaal naar wens. Super blij mee

Beste Jan, Bedankt voor uw reactie, wat fijn dat uw product in de smaak is gevallen. Veel plezier met uw aankoop, en tot de volgende keer. Mvg, BGoods

Goeie en snelle service

Goede kwaliteit en doet wat beloofd word

Snelle service

Heldere afspraken, snelle levering.

Beste Richard, Bedankt voor de terugkoppeling. Het doet ons goed dat u tevreden bent. Mvg, BGoods

Heel erg goed

Ik was op zoek naar een originele Apple laadkabel voor mijn iPhone. Ik zag een oproep op FB met hun site erbij. Toen ben ik gaan kijken en had die kabel gevonden voor een super leuke prijs. Verzenden was ook niet duur. De kabel is snel verzonden en had hem een dag later in huis.

Beste Marsha, Ik ben blij dat je tevreden bent met jouw product en onze dienstverlening. Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer. Mvg, BGoods

Goede producten fijne service

Vriendelijk personeel, en snelle levering.

Beste Tess, Fijn dat we jou goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor de review.