Koffie zoals het bedoeld is.

Wat een ervaring, heerlijke koffie, goede maling, prettige service. Koffie zoals het bedoeld is, een ervaring.

geweldig

De koffie die ik gedronken had was erg lekker. Je kunt er ook meerdere drinken zonder dat het verveeld.

Erg gezellig! Een verademing na een drukke week.

Een leuk idee om dit met enige regelmaat op de SEH te organiseren. Het zorgt voor een ontspan momentje na een drukke week (of dag). Ik vond het in ieder geval erg gezellig.

Fantastische coffee en goede barista

Erg goede koffie en spontane en leuke barista! Zeker een aanrader! Leuke verassing tijdens mijn dienst op op de spoedeisende hulp van het HMC!

Heerlijke koffie en een gezellige barista! Onze eigen koffie smaakt sindsdien nergens meer naar :) Laura Bakker HMC

Aangename verrassing!

Op een gewone werkdag, plots gezelligheid en verbaasde blije gezichten, even iedereen uit de sleur!! De koffiekamer omgetoverd tot gezellige koffiebar.

Heerlijk.

Zeer lekkere koffie.

Lekkerste bakkie koffie in tijden!

Werken op de eerste hulp is rennen en vliegen. Snel een half koud kopje cappuccino uit de automaat en weer door. Maar.. daar was kentin, speciaal naar den haag gekomen om ons allen te voorzien van een heerlijke, warme maar vooral heerlijke cappuccino. Aan alles was gedacht, allergieën? dan is er wel soja of havermelk, liever geen koffie, dan een warme choco of een heerlijke thee. Heerlijk genieten van een lekkere kop koffie. Dank je wel dat je ons zo hebt komen verwennen! Sam, westeinde seh

Heerlijke koffie

Het was een super verassing dat hij bij ons op de spoedeisende hulp koffie kwam schenken. Heerlijke koffie! Heel erg van genoten. Later op de avond smaakte de koffie uit onze automaat echt niet meer lekker. Echt een aanrader!

De lekkerste koffie op onze spoedeisende hulp in het Westeinde van Silverster!

Vlak voor kerst komt Silvester nadat ik en Berbel.met hem aan de praat raakte als Barista op onze eerste hulp koffie maken met een mooie koffiebar. Ambulance medewerkers, mensen van de huisartsenpost, verpleegkundige en artsen, iedereen was razend enthousiast. Heerlijke koffie gemaakt door een geweldige gastheer! Ik kreeg er een heus kerstgevoel van. Blij dat we je in Rotterdam leerde kennen. Hoop.nog eens van je heerlijke koffie te mogen genieten. Veel dank!

Heerlijke koffie en supergezellig!!

Sylvester kwam een paar uur naar onze SpoedEisende hulp om ons voor eventjes te verlossen van de ziekenhuiskoffie. Echt heerlijke koffie, maar ook thee en chocomel!! En met zijn gezellige mobiele koffiebar was onze koffiekamer in 1 klap een knus cafeetje. Hulde!!

Heerlijke koffie, gezellige barista, alles was goed geregeld! Bedankt Sylvester :)

Vriendelijke en gezellige vent, is zeker in de smaak gevallen en nodig hem graag nog eens uit!!

Sylvester is bij ons op het bedrijf geweest en heeft daar een paar uur met zijn barista skils koffie gezet voor ons en de klanten. Naast het feit dat de koffie enorm lekker en goed verzorgd was was het ook nog eens erg gezellig om hem over de vloer te hebben. Dikke aanrader dus!

Top ervaring! Professioneel, vriendelijk en heerlijke koffie

Tijdens de dutch design week in Eindhoven heeft Sylvester onze koffie's verzorgd en wij waren erg enthousiast! De communicatie ging vlekkeloos en de dag zelf verliep perfect. De koffiebar was snel opgebouwd en het is ideaal dat de bar alleen elektriciteit nodig heeft, verder is alles ingebouwd. De koffie was erg goed en sylvester is een sociale jongen die erg leuk met onze gasten een praatje maakte. Een top ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is en een dikke aanrader voor anderen!

heerlijke koffie met geweldige bediening!!

Geweldige enthousiaste mensen die op een zeer leuke manier echt de heerlijkste koffie zeer feestelijk klaar maken. Echt een aanrader.

Goede koffie én enthousiaste barista

De koffie is echt top en de bar is onwijs tof aangekleed. Ook waren er allerlei kleine hapjes (zoals chocolade) beschikbaar bij de koffie. Sylvester is een enthousiaste barista die met een glimlach en een praatje iedereen voorziet van kwaliteitskoffie. Aanrader!

Een geweldige koffie beleving

Professionele en vriendelijke service, heerlijke verse koffie en een aangekleed plaatje. Met dank aan Kentin Coffee hebben wij een succesvolle en geslaagde dag ervaren.

Lekkere koffie met liefde gemaakt.

Zeer sociale man met een snelle en goede vaardigheid.

Zeer vriendelijk en professioneel

Kentin Coffee is zeer vriendelijk en professioneel. De koffie is heerlijk !

Goede en vriendelijke service met lekkere koffie/snacks!

Wij hebben Sylvester ingezet op een brand event en kregen alleen maar positieve reacties naderhand. De sociale vaardigheden van de barista sloten perfect aan op de goede kwaliteit koffie en snacks.

Super vriendelijke kerel!

En daarnaast een erg verzorgde middag. Kan Sylvester iedereen aanbevelen!

Kwaliteit geleverd met een uitstekende service!

professionaliteit straalt van Kentin Coffee af, Van Bar bar tot personeel alles klopt. het enthousiasme en de kunde van het personeel is naar mijn mening ontzettend goed, de barista heeft mij verbaast door zijn kunde om dieren te "tekenen" met het melkschuim. Ik raad Kentin Coffee aan iedereen aan, ik zal zeker opnieuw gebruik maken van de service van Kentin Coffee.

Heerlijke koffie met uitmuntende service!

De koffie was was erg lekker, en de goede service zet echt de puntjes op de i. Zeker een aanrader!