Goede koffie én enthousiaste barista

De koffie is echt top en de bar is onwijs tof aangekleed. Ook waren er allerlei kleine hapjes (zoals chocolade) beschikbaar bij de koffie. Sylvester is een enthousiaste barista die met een glimlach en een praatje iedereen voorziet van kwaliteitskoffie. Aanrader!

Een geweldige koffie beleving

Professionele en vriendelijke service, heerlijke verse koffie en een aangekleed plaatje. Met dank aan Kentin Coffee hebben wij een succesvolle en geslaagde dag ervaren.

Lekkere koffie met liefde gemaakt.

Zeer sociale man met een snelle en goede vaardigheid.

Zeer vriendelijk en professioneel

Kentin Coffee is zeer vriendelijk en professioneel. De koffie is heerlijk !

Goede en vriendelijke service met lekkere koffie/snacks!

Wij hebben Sylvester ingezet op een brand event en kregen alleen maar positieve reacties naderhand. De sociale vaardigheden van de barista sloten perfect aan op de goede kwaliteit koffie en snacks.

Super vriendelijke kerel!

En daarnaast een erg verzorgde middag. Kan Sylvester iedereen aanbevelen!

Kwaliteit geleverd met een uitstekende service!

professionaliteit straalt van Kentin Coffee af, Van Bar bar tot personeel alles klopt. het enthousiasme en de kunde van het personeel is naar mijn mening ontzettend goed, de barista heeft mij verbaast door zijn kunde om dieren te "tekenen" met het melkschuim. Ik raad Kentin Coffee aan iedereen aan, ik zal zeker opnieuw gebruik maken van de service van Kentin Coffee.

Heerlijke koffie met uitmuntende service!

De koffie was was erg lekker, en de goede service zet echt de puntjes op de i. Zeker een aanrader!