Luisteren, doorvragen, tips en netwerk delen

Wat fijn om in het kader van mijn ontwikkeladvies een beroep te kunnen doen op de kennis, kunde en het netwerk van Conny. Het waren hele nuttige en prettige sessies waarin Conny goed luisterde, doorvroeg, waar nodig een spiegel voorhield en diverse tips en contacten heeft aangedragen. Haar vraag:”Ga je (weer) voor een broodbaan of voor je droombaan?” heeft mij het laatste zetje gegeven dat ik nodig had om een geheel ander carrièrepad te kiezen dan ‘men’ op basis van mijn oorspronkelijke opleidingsniveau zou verwachten. Een keuze die veel dichter bij mijzelf ligt in deze levensfase. En met succes :-) Dank Conny!

Een fijn persoon om mee te overleggen en ze heeft me veel waardevol advies gegeven!

Conny is kritisch, op een positieve manier. Ze heeft goede feedback en veel kennis van haar vakgebied. De communicatie verliep op een zeer prettige manier en ze heeft hulp geboden waarmee ik zelf verder kan. Erg tevreden over de samenwerking!

Activerend en deskundig!

Een mooi loopbaantraject mogen volgen bij Conny, die een hands-on mentaliteit heeft, gerichte tips & tricks geeft en deskundig coacht! Conny kan adviseren in de breedste zin van het woord, vanwege de diversiteit aan behaalde certificaten en diploma's. Ik raad Conny dan ook zeer aan!

Waardevol traject: de basis van mijn huidige succes!

Conny heeft ervoor gezorgd dat ik, met haar ondersteuning, uiteindelijk alle stappen zelf heb gezet. Ik wilde soms meerdere stappen tegelijk zetten en zij liet mij zien dat ieder klein stapje noodzakelijk is om je doel te kunnen bereiken. Eigen gedachtes en ideeën zorgden er soms voor dat ik het overzicht kwijt was. Na elk gesprek had ik alles weer overzichtelijk en kon ik de juiste stappen zetten die nodig waren om voor mijzelf te beginnen. Een echt mensen-mens en dat maakt Conny tot een hele waardevolle coach die positief stimuleert, jouw valkuilen scherp houdt, jouw kwaliteiten uitlicht waardoor je zelfkennis en vertrouwen groeit. Heel mooi om te mogen ervaren. Ik wens iedereen een coach als Conny!

Goed en positief to the point begeleid

Ik heb Conny ervaren als een ervaren, gastvrije en vriendelijke vrouw, die vanuit haar ruime ervaring en achtergrond hele goeie adviezen heeft gegeven en ook goed dingen kan uitleggen en terugspiegelen. Ook voor mij confronterende zaken gaat ze niet uit de weg en heeft mij verder geholpen. Het gestelde doel aan het begin van het traject is ruimschoots gehaald, en ik heb veel meer energie gekregen.

Prettig traject

Professionele en sociaal vaardige loopbaancoach. In een mooi tempo heeft Conny mij op weg geholpen naar een sollicitatiegesprek. Nadat ik eerst inzichten had opgegedaan over wat bij mijn kwaliteiten en wensen past. Conny dacht mee over en zocht mee naar vacatures.

praktisch en activerend

Blij met inzichten die verrassend en confronterend waren. Hierdoor kreeg ik een objectieve blik op de huidige werksituatie en meer oog voor mijn kwaliteiten en mijn meerwaarde voor het team/de organisatie. Hiermee kan ik verder.