Super!!

Wij hebben de wandspecialist ingeschakeld voor het stucen en behangen van de slaapkamer wand. Erg goede service!! Ze komen afspraken na, zijn professioneel en leveren kwaliteit. Wij zijn erg blij met het eind resultaat

Prima schilderwerk en netjes achtergelaten

De gevel, kozijnen en deuren geschilderd. Netjes werk, goed geschuurd, gegrond en afgelakt. Sommige delen wel 2 keer afgelakt. Nette schilders, geen verf op de stoep of ramen ! Hlemaal goed

Uitstekend vakmanschap

Klantgericht, uitermate zorgvuldig en accuraat, denkt mee, overlegt, goed gehumeurd.

Leveren goed, communicatie kan beter

Echte vakmannen, werken al bijna dertig jaar voor ons. Communicatie met klant kan af en toe wat beter. Schilderwerk is uitstekend!

snelle, goede, vriendelijke schilders, goede communicatie, echte vaklui!

Peter, Rob en de andere schilders hebben ons huis in Vught geschilderd, er moest het nodige aan hersteld worden. Je kunt zien dat ze verstand hebben van het vak, werken netjes en snel. wij waren met name te spreken over de verschillende herstelwerkzaamheden die ze hebben uitgevoerd (aan houtrot, schade etc).

zeer goede en vriendelijke service

zeer goede en vriendelijke service

Kwaliteit goed, veiligheid niet

Aardig, klantvriendelijk lokaal schildersbedrijf. Proberen qua kwaliteit goed mee te denken met de klant. Werken schoon met respect voor omgeving. Helaas ontbreken er bij werken op hoogte achterzijde huis basis veiligheids-voorzieningen, waardoor je je als klant niet prettig voelt dat je dat iemand aan doet om je huis te schilderen. Ze hebben beloofd dit te gaan oppakken. Hopenlijk kunnen andere klanten dat ervaren. Prijstechnisch vond ik het wel wat aan de dure kant, maar als ook veilig was geweest was dat totaal geen probleem geweest.

Zeer gedegen kwaliteitswerk, pro-actief meedenken en volledig nakomen afspraken

Binnen schilderwerk huis op een zeer gedegen en vakkundige manier uitgevoerd, resultaat zeer goed en dus naar volle tevredenheid uitgevoerd, (ook tussentijds) meegedacht in oplossingen e.d., gehouden aan de afgesproken planning en tussentijds goed bereikbaar voor vragen e.d. Vriendelijk. Nawerk pro actief opgepakt. Al met al zeer tevreden over het eindresultaat

Professioneel, snel, denkt goed mee en houdt zich aan de gemaakte afspraken.

Ons nieuwe appartement is helemaal gesausd en geschilderd door Swaans. Het ziet er perfect uit. Er moet nog een klus gedaan worden, ivm lekkage kan dat nog niet. We hebben er alle vertrouwen in!

afspraak is afspraak bij dit bedrijf, heel betrouwbaar en klantvriendelijk

Dik tevreden met het eindresultaat. Complimenten hoe het hele schildersteam naar het eindresultaat heeft toegewerkt

Rob; fijne gozer in de omgang! Peter; gezellig!

Elke opdracht verloopt goed. Contact verloopt perfect. Er is geduld, er is vakmanschap, er is gezelligheid. Allemaal zeer belangrijke aspecten voor een goed resultaat.

Vakkundig en vriendelijk

Goed werk geleverd, wel hier en daar wat verf spatjes op de ruiten. Ik heb deze niet overal weg kunnen krijgen.( te hoog).

Uitstekende kwaliteit, aanbevolen!

Grote muur in onze kamer (fijne spachtelputz) moest een kleurtje krijgen... Via website contact gezocht. Snelle reactie, zeer billijke offerte en daarna snel gerealiseerd. Goede adviezen, vlot en zeer nauwkeurig gewerkt! Kortom: prima traject, fijn om het zo te laten doen!

Echt vakwerk

Bekwame vaklui die niet alleen mooi schilderwerk afleveren maar ook goed advies aandragen.

voor de afspraak, slechte communicatie, na start Prima!!

het duurde lang voordat jullie kwamen en had wel wat betere communicatie gemogen. Toen jullie begonnen, alle lof!!

Goede vaklui, prettig in omgang, keurig gewerkt, prima afspraken.

We zuulen uw bedrijf zeker bij anderen aanbevelen!

Zeer prettig

Het schilderwerk aan onze voorgevel is zeer netjes uitgevoerd volgens afspraak, beleefd personeel en prettig in de omgang!