Stijladvies dat echt bij je past? Maureen is your partner in crime!

Op zoek naar iets nieuws en stijladvies dat echt bij je past? Maureen is your partner in crime! Afgelopen woensdag was ik met een vriendin bij Brand Mission in Haarlem. Ik wilde graag een nieuwe broek, het liefste een complete outfit voor de winter. De ladies bij Brand Mission waren al bij binnenkomst vriendelijk, maar geven je ook alle ruimte om zelf op zoek te gaan in de winkel. Toen we in gesprek raakten met Maureen wist door enkele vragen te stellen snel in te schatten wat ik wil (en wat ik niet wil!). Ook had zij direct in de gaten hoe mijn sterke punten benadrukt kunnen worden en welke kleuren bij mij passen. Het leuke is dat zij je uitdaagt in je keuzes, want “iets dat je al in je kast hebt is geen aanvulling op je garderobe”. Maureen wil vooral dat jij je goed voelt in de kleren. Ik heb 3 outfits gekozen en ik heb alles al gedragen. De materialen zijn heerlijk, het voelt goed aan, maar vooral voel ik mij geweldig in de outfits en dat is precies waarnaar Maureen opzoek is voor haar klanten. She nailed it! Dank je Maureen!!

Girls on a mission

Alsof we een personal shopper hadden ingehuurd, zó goed heeft Maureen ons geholpen. Met een aantal slijtende kledingstukken en wat lege planken in de kledingkast werd het tijd voor een dagje winkelen. De keuze viel op Haarlem. Na een heerlijke brunch bij Lima gingen we naar Brand Mission. We hadden erg goede ervaringen in de winkel met dezelfde naam in Amsterdam, waar we met een paar mooie sets kleding weg waren gegaan. We gingen dus vol verwachting naar het filiaal in Haarlem. We were on a mission: Brand Mission! Het bleek een winkel met een super aantrekkelijke collectie. Mooie merken, duurzaam en met prachtige stoffen en goede ontwerpen. De zaak is verrassend diep, je ziet bij binnenkomst niet hoeveel ruimte achterin nog is. Daar vind je bijvoorbeeld ook schoenen, sieraden en verantwoorde verzorgingsproducten. Wij zijn meer dan drie uur binnen geweest. Maureen weet feilloos je sterke punten, je figuur en je karakter type te bepalen. Zij ziet daardoor gelijk welke kleuren en stoffen je goed staan. Ze vraagt naar wat je al in je kast hebt en dringt je niets op. Zoals ze zegt: als je al zoiets hebt is het geen aanvulling op je collectie. Ze heeft ons het gevoel gegeven dat we de enigen in de winkel waren, hoewel zij ondertussen even zo goed haar collega's en de andere winkelende liefhebbers helpt. Maureen is pas tevreden als het lekker zit, je zegt dat je zin hebt om het aan te trekken, en ze ziet dat je er blij van wordt. Ik ken niemand die zo goed is in het werken met laagjes, kleurcontrasten, en creatieve oplossingen. Ze heeft heel veel tips als het gaat om bijvoorbeeld de basics in je kledingkast en het aanpassen van kleding op de rest van je outfit en de uitstraling die je zoekt. Name it zij heeft de tips. Denk hierbij nog een lekkere playlist, dansjes en een drankje dan heb je een beeld van onze super geslaagde mission! Boven verwachting zijn we geslaagd. We zijn met 3 heel volle tassen een enorme glimlach naar buiten gelopen! Hartelijke groet, Shri

Lieve Shirin & Anne, Ontzettend bedankt voor je oprechte review! Bijzonder dat je hier de moeite voor hebt genomen. Mijn dank is groot! 🙌🏿 Ik heb je met liefde geholpen je garderobe functioneel te ordenen! Laat je tooien, laat je mooien! De straat is je podium. Dos je uit! Met stijlvolle groet, Maureen

Energiek en out of the box

Maureen brengt nieuwe kleuren in mijn kast en nieuwe manieren van combineren. Met oog voor detail en een stoere twist. Het leven is zoveel leuker met kleur

Wat een geweldige ervaring!

Het styling advies wat ik van Maureen heb gekregen vond ik super bijzonder! Maureen heeft echt een oog voor hoe je je als vrouw leuk, sexy en goed kan kleden. Het begon met een telefonische intake, en het toesturen van foto's. Zo kon Maureen al een eerste 'scan' maken. Op het moment dat we elkaar ontmoetten had Maureen dus al verschillende ideeën over welke kleding, kleur, model, en accessoires het beste voor mij zouden zijn. Ze laat je mooie vormen naar voren komen, en weet met haar stralende energie dit heel goed over te brengen. Je voelt je meteen vrouwelijker met meer zelfvertrouwen. Super belangrijk! Ze neemt echt alle tijd voor je, en ook dat maakt dat het een speciaal event is. Mocht je twijfelen, dan kan ik alleen maar zeggen: doen!

Maureen heeft zo'n fijne energie!

Maureen heeft zo'n fijne energie. Ze heeft écht aandacht voor jou en wie jij bent. Als voorbeeld: Ik heb een wijnvlek op mijn voorhoofd. Dat valt niemand op maar Maureen zag het direct en wou dat juist, door kleur in kleding, accentueren. Met een vrolijke houding zoekt ze naar jouw stijl en laat ze jou de kleding dragen, ipv andersom.

Zeer geslaagde ervaring!

Wat heb ik een top avond gehad. Ik heb veel nieuwe inzichten in styling gekregen. En ik kan nu veel gerichter shoppen! Dank Maureen!

Maureen denkt in mogelijkheden

Onvermoeibaar stelde Maureen de ene na de andere outfit voor me samen. Daarbij liet ze me vooral kennismaken met kleuren en silhouettes waar ik zelf nog niet aan gedacht had. Zag ze me twijfelen? Dan had ze altijd een alternatief waar mijn mondhoeken wél van omhoog gingen, of liet ze zien hoe ik dezelfde stijl kon creëren met kledingstukken die ik al heb. Met haar stylingtips (en m'n nieuwe duurzame items van BrandMission) bekijk ik nu mijn hele garderobe met andere ogen. Oh, en het was ook nog eens heel gezellig!

Beste Carlijn! wij danken u voor uw begrip Dank u voor uw recensie! We werken hard om aan uw verwachtingen te voldoen, en we zijn blij te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u ons een e-mail sturen naar [email protected] Cheers!

Style, personality and a whole lot of love!

Maureen heeft me over de afgelopen jaren geholpen om een stijl te vinden, die bij mijn persoonlijkheid past. Waar ik eerst diverse outfits niet aandurfde, heeft ze me over de jaren geleerd zelfverzekerder te zijn en te zien wat het beste bij me staat. Daarbij laat ze ook goed zien hoe je je huidige items kunt combineren met nieuwe (duurzame!) kledingstukken om zo alles uit je garderobe te halen. Maureen haalt met haar hartelijke lach, gezellig karakter en kundig oog echt het beste uit je naar boven, en maakt van elke een stylingsessie een feestje. Voor iedereen die een passende duurzame garderobe wil die perfect aansluit op je lijf en persoonlijkheid raad ik een sessie met Maureen aan!

Oohh, allemaal mooie nieuwe kleren en iemand die je laat zien wat staat en wat niet, heerlijk..

Maureen begon een beetje streng: ik had zelf iets gepakt en aangepast wat helemaal niet stond, maar daarna kwam ze op dreef en werd steeds enthousiaster. Ze is hartelijk en warm en kijkt en luistert goed naar wat je wil en speelt ook in op de kleding die je zelf hebt meegenomen, je eigen tops en flops. Ze praat heel enthousiast half Nederlands half Engels en vertelt waarom iets een top of een flop is. Vervolgens laat ze zien hoe de top bij een nieuw stuk past en wat een goede vervanging van een flop zou kunnen zijn. Ik snap nu beter wat me staat en wat niet! Ze neemt alle tijd en denkt ook aan een hapje en een drankje bij de sessie. Het blijkt ook mogelijk om later in het jaar opnieuw een sessie te doen, wat me eigenlijk wel aanspreekt. Een paar dagen later stuurt ze een lijst met tips wat wel en wat niet te dragen, heel bruikbaar.

Super avond!

Hele leuke en gezellige avond gehad, de tijd vloog! Veel tips gekregen van Maureen die goed keek naar hoe je de mooie dingen van je figuur het beste eruit kan laten springen.

Zo veel nieuwe inspiratie voor mijn garderobe!

Maureen is kundig, hartelijk en een heel leuk mens. Ze neemt echt de tijd om je te leren kennen en een goede sfeer te bouwen: inclusief goede muziek en drankjes. Ze focust zich op wat je sterke punten zijn en wat je goed staat, en weet de meest onverwachte combinaties te bedenken waar ik zelf niet op zou komen, maar die echt te gek zijn. Mijn moeder, zusje en ik waren geïnspireerd, en gaan zeker nog eens langs als we een nieuwe boost voor onze garderobe nodig hebben!

Koop wat bij je past, kijk niet alleen naar wat je mooi vindt

Dat heb ik geleerd van Maureen. Samen hebben we grondig mijn kledingkast uitgemest (sommige dingen passen eigenlijk niet goed bij mijn figuur/kleur). En Maureen heeft me geholpen met nieuwe duurzame items. Maureen is 1 bom energie en leuk om me te shoppen. Ze heeft me goed geadviseerd over wat wel/niet bij mijn figuur past. Dank!

Een paar kleine tips maken een wereld van verschil

Op een enthousiasmerende manier helpt Maureen je om de mooie onderdelen van je lichaam te accentueren: 'Kijk naar je mooie kanten, niet naar de minder mooie'. Ik heb gezien wat een riem kan doen, wat een opgerolde mouw kan doen, weet waarom een trui mij wel staat en de andere klant niet, of andersom. En weet nu beter waar ik op moet letten bij aanschaf van nieuwe kleding, wat vorm en kleur betreft.

Super garderobecheck & kledingadvies

Ontzettend plezierige sessie gehad met Maureen! Door haar advies weet ik nu wat het beste bij mijn figuur past en welke assets ik mooi kan benadrukken. Samen hebben we naar mijn kledingkast gekeken om een next level te bereiken met simpele creatieve aanpassingen, itemtoevoegingen en sterke combinaties. Ik was erg blij met Maureens oog voor en kennis van duurzaamheid. Zowel voor het aanschaffen van duurzame merken en materialen, als voor hergebruikoplossingen. Maureens positiviteit en energie zijn aanstekelijk, en ik kon haar advies meteen toepassen. Ik kijk nu weer met plezier naar mijn kledingkast!

Gezellig en inspirerend!

Maureen is een enthousiaste vrouw. Zij weet met simpele adviezen al een nieuwe look te creëren en daagt je uit om uit je comfortzone te stappen: ze houdt rekening met wat jij leuk vindt, maar durft daar ook in te prikken. Ze stelt je op je gemak, denkt goed mee en zorgt ervoor dat het gezellig is. Ik heb veel gelachen met mijn vriendinnen. Ik ging naar huis met concrete tips om verder te werken aan mijn kledingstijl. Heel fijn!

Een heerlijke ervaring die nieuwe inzichten, kledingstukken en tips opleverde

Maureen is een hele prettige stylist. Energiek, persoonlijk en behulpzaam maar niet te glad of opdringend. Op basis van je figuur en style, zoekt ze verschillende kledingsets die je vrijblijvend kunt proberen. Ze adviseert en moedigt je aan om out of the box te denken maar blijft luisteren naar jouw mening. Ik zou zo opnieuw een afspraak met haar inplannen!

Zeer positief!

Maureen ontvangt je hartelijk en gastvrij, neemt de tijd voor je, geeft goeie adviezen en denkt enthousiast en professioneel met je mee over wat voor kleding bij jou en je lichaam passen! Ik kan een personal styling workshop van haar van harte aanbevelen!

Ik heb genoten

Zoals de tekst zegt ik heb genoten van de shoot, Maureen geeft je een goed gevoel ook als je totaal geen ervaring hebt in de branche zoals ik. Zei deed het heel professioneel was een top dag! Bedankt Maureen voor dat ik deze ervaring en inkijk van jouw beroep thanks Maureen!! Kees.

Weer een kast vol nieuwe kleding

Maureen luistert naar wat je zegt en wil. Ze neemt de tijd en is absoluut niet te beroerd extra tijd te spenderen om alles goed in orde te maken. Ze doet ook de moeite om digitale setjes te maken om je verbeelding te helpen. Haar financiële overzichten zijn duidelijk en eerlijk. Het was een goeie ervaring! Dankjewel Maureen

Deskundige, lieve styliste!

Wat een warme vrouw ben jij Maureen. Je energie is aanstekelijk en je zet mensen in hun eigen kracht. Hoop nog vaker je in actie te kunnen zien en wie weet ontpopt Mara nog onder je vleugels. Lieve groetjes, Sabine

Onwijs leuk om samen gewerkt te hebben met Maureen!

Maureen is een spontane vrouw waarbij je je direct op je gemak voelt. Ze weet wat ze doet en het is erg fijn om met haar samen te werken.

Leuke ervaring, rommelige organisatie, hele leuke en lieve vrouw.

Van te voren kleding gepast, maar deze uiteindelijk niet aangehad bij de stylingsessie in Zaandam. Ik zou twee setjes aankrijgen, maar uiteindelijk kreeg ik een setje aan i.v.m. de tijd. Ik kon niet omkleden waar ze van te voren hadden bedacht. Het was eigenlijk helemaal niet druk, er stonden misschien 15 mensen. Desondanks viel de broek als gegoten en het zat mooi om mijn lichaam. Ik vond zelf het tuniekje nogal groot, maar met een riem zag het er al stukken beter uit. Wel was het een heel leuk tuniekje. Hele lieve vrouw. Als de organisatie volgende keer beter is, geef ik zeker een hoger cijfer.

Maureen heeft mij geweldig geholpen!

Ik kende Maureen al van een winkel waar zij werkte en waar ik graag kwam. Daar kon zij mij al steeds goed adviseren. Daarom heb ik bij haar een complete styling geboekt. We hebben samen mijn kledingkast uitgeplozen en zijn vervolgens gaan shoppen. Maureen heeft mij goed laten zien welke kleding bij mij(n figuur) past en wat ik beter kan laten hangen. Ze heeft dit laten zien in de winkels die we samen bezochten als ook via een document met zowel tekst als vele plaatjes die haar adviezen ondersteunen. Ze sloot heel mooi aan bij mijn wensen voor een duurzame garderobe. Ook na de styling heeft Maureen mij meermaals heel fijn geholpen. Ze staat altijd open om feedback en adviezen te geven en is erg vriendelijk in haar communicatie. Met haar altijd prachtige vertoning en uitgesproken mening sluit ze precies aan bij wat ik nodig had. Dankzij haar adviezen weet ik nu beter welke kleding (en accessoires) ik in mijn kast nodig heb en welke ik beter kan laten hangen. Ik heb hierdoor meer zelfvertrouwen gekregen en vind shoppen nu zelfs leuk!

gepassioneerde styliste met attitude

Wij hebben het genoegen om een partner te zijn van Maureen Riley Styling. Samen hebben wij diverse opdrachten uitgevoerd en hier zijn wij enorm content mee. Op naar meer!

Een goede service

Het merk miss green kende ik niet. Ik was dan ook verrast naar de zachte materialen,