Aardige kerels met verstand van zaken

WF vloerbewerking heeft mij geholpen door de lijmlaag van mijn cementdekvloer af te halen. Dit had ik zelf geprobeerd, dat was geen succes... Direct hebben ze de oude leidingen van de vloerverwarming verwijderd en de sleuven in de vloer dichtgesmeerd. Dit alles last minute tussen kerst en oud en nieuw. Toppers zijn het. Zeer tevreden ben ik over ze. Ze komen aan einde van deze maand ook de nieuwe vloerverwarming leggen en egaliseren.

Uitstekende service & afspraak is afspraak.

We wilden de parketvloer uit ons nieuwe huis verwijderen. Deze zat zo vast dat we op zoek zijn gegaan om dit professioneel te laten doen. Via internet offertes aangevraagd. WF Vloerbewerking reageerde snel en de prijs was scherp. Afspraak gemaakt en alles is volgens afspraak verlopen. In eerste instantie twijfelde ik vanwege de kosten maar achteraf gezien ben we blij dat we het gedaan hebben. Zo goed zouden we het zelf nooit hebben gekund. Het was elke euro waard. Ik kan WF Vloerbewerking iedereen aanbevelen!

Nadat een bedrijf ons had laten zitten was WF er de andere dag wel. Er zat bij ons tijdsdruk op en dat werd door WF meteen opgepakt Wat een geweldige vakmensen zijn dit

prima uitgevoerd werk

Helaas was er door het defect van hun eigen machine wat opstart problemen maar het werk is correct uitgevoerd.

Goed werk geleverd voor mooie prijs

De mannen hebben goed werk geleverd en binnen een halve dag was onze houten gelijmde vloer er helemaal uit

heeft de vloer netjes eruit gehaald.

Bedrijf heeft vakkundig de vloer eruit gehaald.

Duidelijk, snel en heel goed

Afgelopen week heeft mijn dochter de sleutel gekregen van hun nieuwe woning! deze woning had een pakketvloer van ruim 15 jaar oud, vol overgave met z'n allen de woning strippen, maar dan stuit je op een enorme klus. . . een verlijmde pakket vloer verwijderen. . pfff niet te doen onmogelijk zelf te doen. contact gezocht met WF Vloerbewerking, afspraak gemaakt en een dag later heeft WF de vloer volledig kaal gemaakt. Top bedrijf, prima mensen en niet onbelangrijk in de bouwwereld. . . reageren snel en komen hun afspraak na! we zijn enorm tevreden, perfect

Vakkundig en netjes

Tegellijm van onze zandcementdekvloer verwijderd zonder de vloerverwarming te beschadigen. Vakman met oog voor detail!

Geweldige service

Geweldige sevice, snelle afhandeling en bekwame, zeer vriendelijke medewerker, alles netjes opgeruimd, niet al te duur.

Oude parketvloer laten verwijderen. Ideaal op zaterdag geen vrijdag op hoeven tenemen. Precies op tijd. Hard en secuur werkend alle rommel keurig op geruimd. Voer laten egaliseren. Weer keurig op tijd hard en secuur werkend. Man van z'n woord zeker niet duur Met recht een aanrader.

Toppers voor een scherpe prijs

Wij hadden WF Vloerbewerking gevraagd voor een spoedklus (moest binnen twee dagen geregeld zijn). Vanwege drukte was dit overdag niet mogelijk en daarom boden ze aan in de avond te komen én voor een scherpe prijs! Uiteindelijk op hun advies de slaapkamer niet laten egaliseren, wat een mooie besparing opleverde. Toppers!

Super service

Wij hadden een afspraak gemaakt om een houten vloer te verwijderen Er bleek ook nog een plavuizen vloer onder te liggen. Ook hier draaide WF Vloerbewerking zijn handen niet voor om. Tot slot werd de vloer nog netjes geschuurd.

Binnen een paar dagen geholpen, met een prachtig resultaat

Als de nood het hoogst is, is de redding van WF nabij

Supersnelle service. Uiterst deskundig en met beleid wordt het parket en ondervloer verwijderd. Tob niet langer maar bel WF voordat de paniek uitbreekt en uzelf en uw helpers gesloopt zijn.

Snel en goed

PVC Vloer is zeer snel verwijderd. Afval netjes mee verwijderd. Later ook nog restant lijm laag weggeschuurd (meerprijs).

Top bedrijf!

Eerst een ander bedrijf benaderd.. die kwamen niet opdagen.. sta je dan met je vastgeplakte parkervloer terwijl de nieuwe vloer al ligt te wachten.. toen kwam ik bij deze vakmensen aan! Maakte zeer snel tijd vrij in de planning en werd er vakkundig en zonder gevolgd schade uitgehaald! Echt een aanrader om het door deze mensen te laten doen

Keurig werk voor een prima prijs!

Komt afspraken na, denkt mee met de klant. Levert keurig werk af.

Hele goede service!!

Superfijn geholpen met/aan een strakke gladgeegaliseerde vloer! Mooie prijs! Goede kwaliteit en service!!

Op tijd, netjes achtergelaten. Nette lui.

Prima en niet duur. Het is wel handig als jullie van te voren vertellen dat je niet kan garanderen dat de vloerverwarming onbeschadigd blijft. Bij ons werd hij niet beschadigd én er komt een nieuwe in. Maar voor andere mensen is dat misschien belangrijker.

Echt heel goed en prettig geholpen

Super gelopen, heel prettig contact en overleg. Ze wilden ook echt meedenken (en helpen) hoe het voor ons het beste geregeld kon worden.

Zeer professioneel. meedenkend met problemen en helpen voor oplossing.

Alleen maar positief

Goede communicatie en prima werk

Goede communicatie en snelle reactie op offerte aanvraag. Lineoleum vloer volgens afspraak verwijderd en daarna keurig geëgaliseerd. Prima werk geleverd!

Prutswerk en weigerde om kosten herstel te dragen

Waardeloze ervaring. Vloer totaal niet verwijderd met beloofde minimale schade aan ondervloer. Bovendien schade veroorzaakt (lekkage door geraakte pijp) en geweigerd ook maar enige verantwoordelijkheid te nemen. Na verrekening schade belde deze meneer mij ook binnen enkele minuten op op een zeer onplezierig en door mij als bedreigend ervaren toon.

Helaas bleek meneer niet bereid de overeengekomen prijs voor de door WF Vloerbewerking uitgevoerde werkzaamheden te betalen. Bij de oplevering niets gezegd over schade of over de afgesproken prijs. Pas nadat hem de facturen voor de werkzaamheden werden gestuurd, beweerde hij dat WF Vloerbewerking aansprakelijk was voor de schade. Slechts na herhaald aandringen en enkele juridische brieven heeft hij een deel van de openstaande facturen betaald. Het restant van de openstaande facturen hebben wij daarna maar laten zitten. Jammer dat dit zo moest lopen.

Goede service, vriendelijk en kundig personeel

Specialistisch bedrijf met kundig en gemotiveerd personeel Ook de juiste apparatuur. Werken netjes en voeren afval af en geven het juiste advies.

Door een goed advies veel ellende bespaard gebleven

Gewoon top met een goede persoonlijke benadering

Essenerweg 144 3774LD Kootwijkerbroek