Snelle reactie, goede prijs, goede kundige jongens, keurig volgens afspraak

Snelle reactie, leuke jongens die keurig werken. Binnen 1 dag was de vloer eruit en zag het eronder ook nog knap uit.

WF Vloerbewerking bood een uitzonderlijke service met heldere communicatie en efficiƫnte uitvoering,

WF Vloerbewerking heeft ons uitstekend geholpen met het verwijderen van onze houten vloer en het opschuren van de betonvloer, die op een moeilijk bereikbare plaats lag. Vanaf het eerste contact tot aan de voltooiing van de klus, kenmerkte hun aanpak zich door heldere communicatie, vriendelijkheid, oplossingsgerichtheid en snelheid.

Professioneel en prettig bedrijf

Erg prettig bedrijf. Op korte termijn was er mogelijkheid. Vloer is professioneel en netjes verwijderd. Vriendelijk personeel. Aantal m2 bleek achteraf toch minder te zijn en dit werd netjes aangepast in de facturatie.

Top bedrijf!

Ons idee om zelf onze houten parketvloer eruit te halen bleek moeilijker dan gedacht. De vloer was gelijmd en gespijkerd op spaanplaat en deze was weer verlijmd op de betonvloer. Na een prettig telefoongesprek met WF vloerbewerking hiermee in zee gegaan en zeker geen spijt van gehad. Zeer kundige en vriendelijke jongemannen, ze leveren goed en vakkundig werk met behulp van hun professionele materieel. Zeker een aanrader dit bedrijf!

Vakkundig, snel en vriendelijk!

Op vrijdag erachter komen dat zelf ,het parket verlijmd op spaanplaat wat weer verlijmd zat op het beton, eruit halen geen optie is en op maandagavond alle stress alweer weg omdat deze jongens snel en vakkundig in 1 middag alles hebben weggehaald. Vanaf het 1e telefoontje een goed gevoel bij gehad, heel vriendelijk geholpen. Hard werkend, vakkundig en vriendelijk personeel!

Snelle service en vakwerk

Dikke stress toen bleek dat ik de houten vloer zelf niet los kreeg terwijl de datum van het frezen van vloerverwarming al vastgezet was. Contact opgenomen met WF Vloerbewerking en gelukkig lukte het daardoor toch! Duidelijke offerte, fijn contact en vakwerk!

Topcommunicatie en topwerk

We ontdekten dat het verwijderen van onze houten vloer en spaanplaat ondervloer een grotere klus zou worden dan verwacht. Na aanvraag van een offerte werd er supersnel contact opgenomen zodat we wisten waar we aan toe waren. De communicatie verliep heel goed. Ook het verwijderen van de vloer door de mannen zelf: top gedaan, alles netjes achtergelaten.

Echte vakmensen met liefde voor het vak

Oude parket vloer laten verwijderen door WF vloerverwijdering. Komen op tijd, werken goed door.

57 m2 afzelia vloer+spaanplaat gespijkerd en verlijmd laten verwijderen.

WF vloerbewerking heeft vakkundig en snel de houten afzelia vloer + onder vloer verwijderd. Top werk geleverd zeker aan te bevelen.

geweldige service op korte termijn

Mijn dochter en schoonzoon dachten het wel zelf even te doen: een gelijmde parketvloeren ondervloer van 60 m2 te verwijderen. Mooi niet ondanks allerlei gereedschappen. Ik wilde als vader weten wat de prijs zou zijn via een professioneel bedrijf, en kwam terecht bij WF Vloerbewerking. Een offerte aangevraagd alleen maar voor een idee van prijs. Hen helpend bij het verwijderen van de vloer zag ik al meteen... dit gaat niet lukken omdat de planning met vloerverwarming frezen en tegelen erg krap was. Dit moet door een professioneel bedrijf gedaan worden. Dochter de offerte laten zien en ze heeft WF gebeld over de precaire situatie. Kortom , alles begrepen door WF en nog dezelfde dag is de vloer geheel gereed gemaakt ! Lof voor dit bedrijf dat dat ze de stress weg hebben genomen en alles heel netjes op orde kregen zodat het geplande vervolg van aanleggen vloerverwarming en tegelen gepland door kan gaan. TOP,TOP,TOP Geweldige ervaring met dit bedrijf! Heel erg bedankt.

Zeer goed en (zeer) snel geholpen met het verwijderen van ons parket vloer welke er met de hand nog niet misschien uitgehaald had kunnen worden.

Geweldig, betrouwbaar en eerlijk

Fantastische ervaring met WF vloerbewerking! De jongens zijn kundig, enorm vriendelijk, snel en eerlijk. Mocht je een pvc vloer willen verwijderen, ga dan in zee met WF. Jongens en dame, bedankt!

Snelle en vakkundige service

Mijn bestaande maple parketvloer moest uit mijn woonkamer annex open keuken worden gehaald vanwege waterschade door overstrimende vaatwasser. De WF medewerkers arriveren op de afgesproken tijd en gaan direct aan de slag. Snelle werkers waarbij ook zorgvuldig wordt gewerkt om gaan schade aan mijn muren en keuken te veroorzaken Direct wordt alles afgevoerd in de meegekomen en grote aanhangbak zodat er schoon gewerkt wordt en er geen risico is voor medeweggebruikers van later rondvliegende parket delen De bestaande keukenblokken geven een uitdaging qua verwijderen van het onderliggende parket maar ook hier lossen de WF medewerkers het op zonder beschadigingen aan het keuken meubilair Na krap 2 uur zijn ze gereed met mijn ruimte van circa 65 m2 Zeker een aanrader om WF in te huren

Goed contact en snelle professionele uitvoering

Goede communicatie, duidelijke offerte en afspraken worden nagekomen, maar vooral belangrijk: professionele uitvoering van het verwijderen van mijn vloeren en in mijn geval in een halve dag gereed!

Sterk in communicatie en uitvoering.

Vanaf het begin fijn en duidelijk contact met vriendelijke en behulpzaam mensen. Het werk is prima verlopen en alles volgens afspraak door vakkundig personeel. Naderhand wordt er exact verrekend wat de verrichte werkzaamheden zijn geweest, ook als dit minder geweest blijkt te zijn. Ook erg blij dat wij deze werkzaamheden uitbesteed hebben aan WF vloerbewerking want dit hadden wij niet zelf kunnen uitvoeren.

NIet zelf proberen

Optimistisch als ik was dacht ik "verwijder de oude vloer zelf wel". Toen ik bij een opengebroken stuk de ondervloer zag kwam ik hierop terug. Parket met kleine spijkertjes aan de ondervloer bevestigd. Ondervloer vast aan de betonnen vloer. Toen ik ze bezig zag met het karretje, en het parket en de vloer opgeruimd zag worden, was ik ervan overtuigd, Dit had je nooit zelf kunnen doen. Kies je voor WF? Laat ze het ook afvoeren. Er komt echt veel meer van af dan dat je zou denken. Perfecte service en bij vertrok een schone woonkamer en gang. Blij dat we voor WF hebben gekozen.

Top bedrijf

Snel en vakkundig gewerkt. Plavuizen in een dag eruit en vloer glad gemaakt. Enige minpuntje is de beschadiging aan de pas gelakte buitendeur. Waarschijnlijk door de machine. Toch maximale score vanwege top werkzaamheden en bedrijf. Goede en prettige communicatie.

Netjes en goed gewerkt, goede en snelle communicatie

Bedrijf was op korte termijn beschikbaar i.t.t. een aantal andere bedrijven. Goede apparatuur, PVC vloer is netjes verwijderd en alles weer netjes achtergelaten

Van a tot z: helemaal top. Geweldig.

Contact via de email gaat top! Snelle reacties terug en meedenken. Vanmorgen is onze vloer verwijderd, fantastisch werk geleverd. Zijn ontzettend blij! Echt een aanrader.

Service met hoofdletter S

Gisteravond contact opgenomen met dit bedrijf, omdat de oude vloer in onze nieuwe woning niet door onszelf te verwijderen was, en de nieuwe vloer bijna geleverd zou worden. Vanmiddag kwam er een bus van WF en is onze vloer in een paar uur tijd op professionele wijze verwijderd. Vloer is schoon en netjes opgeleverd. Medewerkers zijn vriendelijk, deskundig en professioneel. Veel dank aan dit bedrijf.

Top Bedrijf!

Zijn vrijdag bij ons geweest om de vloer eruit te halen. Wat een toppers!! Wij raden dit bedrijf aan iederen aan!

Goed geregelde organisatie

Prettige mensen om mee te werken. Snelle reacties per mail en correcte mensen over de vloer. Vloer in een paar uur verwijderd, geen nevenschade en alle rommel netjes afgevoerd. Aanrader!

Top bedrijf

Zeer professioneel bedrijf met mooi materiaal en zeer vriendelijk mensen

Heel fijn bedrijf!

Afgelopen donderdag is WF vloerbewerking bij ons geweest. Aardige jongens en beter nog: Ze verstaan hun vak en hebben mooi werk geleverd. Ik ben meer dan dik tevreden.

Vakwerk

Een bedrijf dat begrijpt dat mensen soms klem zitten en dat er snel gehandeld moet worden. Improviseren en flexibiliteit zodat binnen een week ons vloerprobleem kon worden aangepakt. Resultaat was een hele strakke ondervloer waarop we door kunnen bouwen. Mooi toch! Ik heb niet iedere week een nieuwe vloer nodig, maar mocht jouw vloer geegaliseerd moeten worden, bel dan gerust met WFvloerbewerking!