Hoofd en nek massage, top behandeling!

Vriendelijk ontvangst, je voelt je direct op je gemak.

hai, dank je wel fijn om te horen groetjes

Leuke ontvangst, goede uitleg en een perfekte behandeling.

Leuke ontvangst, goede uitleg en een perfekte behandeling.

dank je wel Harry, fijne dag

Rustgevend

Fijne behandelingen zelf mijn zoon vind het heerlijk

Toppie, doe hem maar de groetjes

Klantvrienderlijk ontspannen heerlijke behandeling echte aanrader

Hallo Moon, Dank je wel Tot snel Groetjes

Heel fijn!

Voor het eerst bij Helma smeets, Salon La plage de beautè geweest. Eerst een beetje huiverig, want ik had nog nooit een massage gehad. Het beviel mij harstikke goed! Mede dankzij Helma, ze weet hoe zij iemand op het gemak kan stellen. Alles werd duidelijk uitgelegd, heb het als héél fijn ervaren. Direct een vervolg afspraak gemaakt. Toppertje

He meid, Super om te horen, toppie Denk na over mijn tips, heb je hard nodig. Een dikke knuffel tussendoor. Tot snel. Groetjes aan mam, bye

Goede behandeling

Als ik er ben geweest, voel ik me er erg goed bij! Fijne behandeling en erg op het gemak!

Hai Roy, Dankjewel Fijn om te horen Groetjes Helma

Geweldig. Goede sfeer en weldaad aan massages.. Doet goed. Wimperextentions perfect.

Correct

Hai Lisette, Super dankjewel tot snel Xxxx

top

Gezelligheid, relaxed, professioneel.

Hai, Dankjewel voor de recensie. Fijne dag. Tot snel. Groetjes Helma

Goede schoonheidsspecialiste

Ik leerde Helma kennen doordat ik een oproep had geplaatst of iemand mijn wimpers en wenkbrauwen kon verven, veel mensen verwezen me door naar haar en ik kreeg van haar zelf ook een berichtje. Een leuke lieve vrouw die haar werk heel goed doet ik ben blij dat ik bij haar terecht kon. Intussen ook een massage bij haar gehad en die was ook erg fijn ze houdt rekening met je wensen.

Hai Marie-Jose, Bedankt voor je recensie. Lief je woorden. Tot snel. Groetjes Helma

Dat ik heel tevreden ben

Ik vind het heel rustgevend en het belangrijkste is dat je je eigen op je gemak voelt waardoor je dan ook kunt ontspannen tijdens de behandeling 👍

Hai Annemie, Dat is fijn om te horen Tot snel. Groetjes Helma