Echt super wat je allemaal doet!

De ontspanningsmassage en de reiki heeft me echt goed gedaan! Zeker voor herhaling vatbaar👌

He Meid, Super graag gedaan en denk aan de tips he.... Ben trots op je, dat het al op een paar dagen veranderd is, toppie.... Groetjes Helma

Klantvriendelijk , punctueel , ze komt zeer zeker haar afspraken na, een uur massage is ook daadwerkelijk een uur massage Prijs /kwaliteit zeker een 10

Hai, Dankjewel voor de recensie... Mooie woorden... Groetjes Helma

Ik was heel erg op mijn gemak ook door vriendelijk ontvangst

Deskundig advies zeer vriendelijk ontvangen en goede uitleg over wimperextensions Ik ben heel erg tevreden met het resultaat mijn vriendin heeft nu ook een afspraak gemaakt😁

Hai dat is super om te horen, heel erg fijn.... Bedankt voor je recensie en voor je mond tot mond reclame... Groetjes Helma

Relaxed

Heerlijk relaxed mijn wimpers laten verlengen, Helma laat je meteen heerlijk thuis voelen ,was mijn eerste keer bij haar maar ze heeft er zeer zeker een klant bij.

hai dat is super om te horen geniet van je wimpers groetjes Helma

Heerlijk ontspannen gezichtsbehandeling

Heerlijk ontspannen gezichtsbehandeling. Aanrader.

Hai Lenny, Bedankt voor het compliment. Tot snel Groetjes Helma

Een genot voor jezelf

Doe jezelf eens een plezier en maak een afspraak voor een behandeling.

hai dank je wel tot zaterdag groetjes Helma

Helemaal happy

Super vriendelijke en spontane meid.

Hai dank je wel geniet van je wimperextensions groetjes

Goede service, Flexibel, Klant vriendelijk, Spontaan, Betrouwbaar

Helma, ik heb je een paar jaar geleden leren kennen en voelde me meteen op mijn gemak, je straalde dit ook meteen uit, je professionaliteit, je vakbekwaamheid, in al die jaren heb ik al diverse behandelingen ondergaan, o.a. massages, reiki, gezichtsbehandelingen en wimperextensions laten zetten, ben nog zeer tevreden over jou en wilde je even op deze manier in het zonnetje zetten, omdat jij iedereen altijd in het zonnetje zet en een luisterend oor bent. Ga zo door meid, ben trots op je, wat je al allemaal bereikt heb... Nogmaals bedankt, dikke knuf en kus......

Hai, Wat een lovende tekst, was er ff stil van. Dank je wel Groetjes

Ik vond t in een woord geweldig

Had m.n hoofd nek en gezichtsmassage gewonnen.kwam binnen een hele spontane lieve vrouw.voelde me meteen op m.n gemak.en de massage was super.ga er zeker vaker terug Monique

Hoi Monique, Dat is super fijn om te horen, dat je je op het gemak voelde, dat is het allerbelangrijkste, vooral bij een massage, om goed te kunnen ontspannen, dank je wel. tot snel Groetjes Helma ps bedank je dochter maar, zij had je opgegeven voor te winnen, hihihi….

Helma is een super lieve vrouw en doet haar werk uitstekend. De wimpers blijven mooi zitten en zijn voor een student zeker betaalbaar.

He meid, dat is super om te horen, dankjewel voor compliment, groetjes xx

Relax en gezellig

Massages bij Helma zijn altijd heel fijn. Ze weet precies wat ze doet. Het is ook altijd gezellig, omdat je lekker kan kletsen met haar. Zeker een aanrader :)

Hai Astrid, Bedankt voor je mooie woorden. Fijne avond Groetjes Helma

Heerlijk

Heerlijk ontspannen massage. Je wordt erg op je gemak gesteld. Tijd vliegt helaas te snel voorbij.

Hai dat is fijn om te horen helaas vliegt inderdaad de tijd heel erg snel, dat betekend dus dat je je inderdaad ontspannen was, hihi. Groetjes Helma

Ik kon gelijk terecht en werd goed geholpen met het uitleg van de wimpers die ik heb laten zetten. Wimpers werden ook echt heel mooi erop gezet🥰😍Ook was het een zeer vriendelijke vrouw, die graag gezellig bij klets. Echt een aanrader!!

He Karima, Toppie om te horen, fijn dat je er vanavond weer was, hihi.... Geniet van je wimpers. Groetjes Helma

goede service en vriendelijk personeel

zeker aan te bevelen

Hai, dank je wel voor de aanbeveling. Groetjes Helma

Fijn gevoel bij de behandeling.

Deze behandeling heb ik zeer goed ervaren, daarom kom ik zeer waarschijnlijk ook een keer terug.

Hai, Dankjewel Goed water drinken hé Groetjes

Top!!

Vandaag eerste keer bij Helma geweest voor wimperextensions.ik ben zeer tevreden,het is een super leuke spontane meid die goed haar werk doet,zeker voor herhaling vatbaar...Dankjewel!

Hai Stephanie, Dank je wel, dat is fijn om te horen Geniet maar lekker van je wimpers.... Groetjes Helma

Heel vriendelijk, werd me zelfs thuis gebracht zodat ik het gelujk kom.gebruiken Top service

He Ilse, Super om te horen, hoop dat het nu weer wat beter met je gaat. Dikke Knuf

Hele fijne verzorging en flexibiliteit! Ook een heel lieve mevrouw wat altijd vrolijk is!

Hai Priscilla, Je mag er ook wezen ivm je vrolijkheid, hihi... Tot vanavond, bye bye

De eerste keer een afspraak gemaakt, maar zeker niet de laatste keer.

Hai Robert, Wat geweldig om te horen, zo te horen heeft de Hot Stone Massage je goed gedaan, tot volgende maand. Groetjes Helma

Uiters vakbekwaam

Spontane en lieve vrouw die je gelijk op je gemak stelt. Daarbij is zij vakkundig in alle opzichten. Ik zelf kom al 8 jaar in haar salon en beveel haar ook bij een ieder aan.

Hai Thea, Wat super lief dank je wel, ja de tijd vliegt voorbij. Groetjes, tot snel x

Vriendelijk en professionele kennis van de aangeboden behandelingen

Ik ben al voor meerdere behandelingen geweest zoals massage , wimpers en gezichtsbehandeling. nog altijd tevreden .

Hoi Natascha, Fijn om te horen, dank je wel. Houd de aanbiedingen ook in de gaten. Groetjes Helma

Goede service en goede behandeling

Een eigen praktijk zou nog een meerwaarde betekenen voor je zaak.

Hai Jos, Yes, die heb ik ook 15 jaar gehad, nu ff dus de tijdelijke locatie en daarna mijn eigen huis met uit/aanbouw voor de klanten. Dus gaat zeker weer goed komen. Groetjes Succes ….

Heb wimperextensions gedaan en alles was naar wens. Echt een aanrader.

Super toppie Graag gedaan Groetjes, tot snel Bye

Behulpzaam personeel geweldige madages

Heel lief en gezellig personeel en heerlijke massages en super gezichtsbehandelingen

He Tonnie, Wat sweet, dank je wel Groetjes

Zalige verwenbeurt goede kwaliteit

Wimpers houden lang worden mooie verzorgd het epileren van wenkbrauwen gebeurt op een pijnloze manier super dus!

He Sanne, Dank je wel voor je mooie woorden. Fijne avond Groetjes