Fantastisch

Ik kon gelijk terecht en werd goed geholpen met het uitleg van de wimpers die ik heb laten zetten. Wimpers werden ook echt heel mooi erop gezet🥰😍Ook was het een zeer vriendelijke vrouw, die graag gezellig bij klets. Echt een aanrader!!

He Karima, Toppie om te horen, fijn dat je er vanavond weer was, hihi.... Geniet van je wimpers. Groetjes Helma

goede service en vriendelijk personeel

zeker aan te bevelen

Hai, dank je wel voor de aanbeveling. Groetjes Helma

Fijn gevoel bij de behandeling.

Deze behandeling heb ik zeer goed ervaren, daarom kom ik zeer waarschijnlijk ook een keer terug.

Hai, Dankjewel Goed water drinken hé Groetjes

Top!!

Vandaag eerste keer bij Helma geweest voor wimperextensions.ik ben zeer tevreden,het is een super leuke spontane meid die goed haar werk doet,zeker voor herhaling vatbaar...Dankjewel!

Hai Stephanie, Dank je wel, dat is fijn om te horen Geniet maar lekker van je wimpers.... Groetjes Helma

Heel vriendelijk, werd me zelfs thuis gebracht zodat ik het gelujk kom.gebruiken Top service

He Ilse, Super om te horen, hoop dat het nu weer wat beter met je gaat. Dikke Knuf

Hele fijne verzorging en flexibiliteit! Ook een heel lieve mevrouw wat altijd vrolijk is!

Hai Priscilla, Je mag er ook wezen ivm je vrolijkheid, hihi... Tot vanavond, bye bye

De eerste keer een afspraak gemaakt, maar zeker niet de laatste keer.

Hai Robert, Wat geweldig om te horen, zo te horen heeft de Hot Stone Massage je goed gedaan, tot volgende maand. Groetjes Helma

Uiters vakbekwaam

Spontane en lieve vrouw die je gelijk op je gemak stelt. Daarbij is zij vakkundig in alle opzichten. Ik zelf kom al 8 jaar in haar salon en beveel haar ook bij een ieder aan.

Hai Thea, Wat super lief dank je wel, ja de tijd vliegt voorbij. Groetjes, tot snel x

Vriendelijk en professionele kennis van de aangeboden behandelingen

Ik ben al voor meerdere behandelingen geweest zoals massage , wimpers en gezichtsbehandeling. nog altijd tevreden .

Hoi Natascha, Fijn om te horen, dank je wel. Houd de aanbiedingen ook in de gaten. Groetjes Helma

Goede service en goede behandeling

Een eigen praktijk zou nog een meerwaarde betekenen voor je zaak.

Hai Jos, Yes, die heb ik ook 15 jaar gehad, nu ff dus de tijdelijke locatie en daarna mijn eigen huis met uit/aanbouw voor de klanten. Dus gaat zeker weer goed komen. Groetjes Succes ….

Super!

Heb wimperextensions gedaan en alles was naar wens. Echt een aanrader.

Super toppie Graag gedaan Groetjes, tot snel Bye

Behulpzaam personeel geweldige madages

Heel lief en gezellig personeel en heerlijke massages en super gezichtsbehandelingen

He Tonnie, Wat sweet, dank je wel Groetjes

Zalige verwenbeurt goede kwaliteit

Wimpers houden lang worden mooie verzorgd het epileren van wenkbrauwen gebeurt op een pijnloze manier super dus!

He Sanne, Dank je wel voor je mooie woorden. Fijne avond Groetjes

Hoofd en nek massage, top behandeling!

Vriendelijk ontvangst, je voelt je direct op je gemak.

hai, dank je wel fijn om te horen groetjes

Leuke ontvangst, goede uitleg en een perfekte behandeling.

Leuke ontvangst, goede uitleg en een perfekte behandeling.

dank je wel Harry, fijne dag

Rustgevend

Fijne behandelingen zelf mijn zoon vind het heerlijk

Toppie, doe hem maar de groetjes

Klantvrienderlijk ontspannen heerlijke behandeling echte aanrader

Hallo Moon, Dank je wel Tot snel Groetjes

Heel fijn!

Voor het eerst bij Helma smeets, Salon La plage de beautè geweest. Eerst een beetje huiverig, want ik had nog nooit een massage gehad. Het beviel mij harstikke goed! Mede dankzij Helma, ze weet hoe zij iemand op het gemak kan stellen. Alles werd duidelijk uitgelegd, heb het als héél fijn ervaren. Direct een vervolg afspraak gemaakt. Toppertje

He meid, Super om te horen, toppie Denk na over mijn tips, heb je hard nodig. Een dikke knuffel tussendoor. Tot snel. Groetjes aan mam, bye

Goede behandeling

Als ik er ben geweest, voel ik me er erg goed bij! Fijne behandeling en erg op het gemak!

Hai Roy, Dankjewel Fijn om te horen Groetjes Helma

Geweldig. Goede sfeer en weldaad aan massages.. Doet goed. Wimperextentions perfect.

Correct

Hai Lisette, Super dankjewel tot snel Xxxx

top

Gezelligheid, relaxed, professioneel.

Hai, Dankjewel voor de recensie. Fijne dag. Tot snel. Groetjes Helma

Goede schoonheidsspecialiste

Ik leerde Helma kennen doordat ik een oproep had geplaatst of iemand mijn wimpers en wenkbrauwen kon verven, veel mensen verwezen me door naar haar en ik kreeg van haar zelf ook een berichtje. Een leuke lieve vrouw die haar werk heel goed doet ik ben blij dat ik bij haar terecht kon. Intussen ook een massage bij haar gehad en die was ook erg fijn ze houdt rekening met je wensen.

Hai Marie-Jose, Bedankt voor je recensie. Lief je woorden. Tot snel. Groetjes Helma

Dat ik heel tevreden ben

Ik vind het heel rustgevend en het belangrijkste is dat je je eigen op je gemak voelt waardoor je dan ook kunt ontspannen tijdens de behandeling 👍

Hai Annemie, Dat is fijn om te horen Tot snel. Groetjes Helma