Top behandeling!

Je voelt je gelijk op je gemak bij Helma, vriendelijk, open en professioneel. Het was mijn eerste Reiki ervaring en het was heerlijk.

Heerlijk momentje voor mezelf.

Zeer vriendelijk ontvangen. Voelde me meteen op mijn gemak. Kundig geholpen. Ze nam de tijd. Behandeling als zeer prettig ervaren. Zeker voor herhaling.

Hoi Angelique, Bedankt voor de feedback. Fijn om te horen Tot de volgende keer. Groetjes Helma

Ontspannend!! en in klacht verlichtend!!

Na een jaar lang te lopen met een druk op het oor (gevolg van een ongeluk) heb ik vanaf t moment dat ik de oorkaars therapie behandeling heb mogen ontvangen vele minder last druk op het oor( zit niet meer dicht) zeker op naar de volgende behandeling! Ze legt alles goed uit wat ze gaat doen en ja, verder ga ik niet alles meer verklappen! zeker een aanrader!! ik zou zeggen maak gauw zelf een afspraak!! :D Topper!!

Hoi Guido, Dat is super om te horen, we hebben idd al een nieuwe afspraak gepland, fijn om te horen, ik zeg altijd ben geen dokter, maar als het de klachten kan verlichten, ben ik al heel erg blij. Groetjes en tot snel.... Helma

Mooi gedaan Fijn dat ik snel terecht kon

Hoi, Graag gedaan... Wie weet tot ??? Geniet van je vakantie. Groetjes Helma

Wat heerlijk om hier een behandeling te krijgen.

Hoi Anja, Fijn om te horen Dank je wel Groetjes Helma

Kom er al een hele tijd en ga minimaal 1x per jaar. Helma is geweldige lieve vriendelijke vrouw voel me er altijd thuis en raad haar zeker aan. Ik zal er altijd blijven komen

He meis, Wat lief, merci.... Fijn dat je ook je vriendin hebt doorgestuurd. Groetjes Helma

SUPER !!!!

Mijn gezichtsbehandeling was top, Helma is een zalig persoon, stelt je meteen op je gemak en zeer bekwaam in haar werk.

Hoi Desiree, Fijn om te horen.... graag gedaan, doe het allemaal met liefde. Leuk dat je ook op de spirituele beurs kwam spieken, gezellig. Groetjes Helma

Helemaal top

Fijne massage gehad Helma is hele lieve aardige vrouw. Je voelt je meteen thuis bij haar .

Hoi Hoi, Heel erg bedankt voor de mooie woorden.... Groetjes en tot snel Helma

Ik ben altijd blij als ik weer mag gaan

Ik ga al een hele tijd naar Helma en heb alle behandelingen al een keer geprobeerd en ze zijn allemaal super Dankjewel

He Kim, Graag gedaan.... Dat is belangrijk dat je je op het gemak voelt en vertrouwd, rest komt vanzelf.... Groetjes Helma

Heerlijk.

Een effectieve rugmassage. Kom zeker terug.

Hoi Mariëtte, Goed om te horen en lekker kortbij, dat scheelt ook, whahaha... Groetjes Helma

FANTASTISCH

Hallo Ik heb helaas dat ik af en toe volledig vast zit in mijn nek,schouders en rug. Maak dan een afspraak en kan altijd vrij snel terecht. Helpt me super goed. Super blij mee,echt een aanrader.

Hoi Kim, Geweldig om te horen.... Ja was weer te merken he, ie ah oeh, hihihi... Groetjes Helma

Great experience with all the treatments I had, the facial, massage and Reiki healing. Helma is professional, friendly and competent. Definitely recommend it!

Camilla, That's nice to hear. I see and hear you soon. Good Luck with the baby.... Thinking off you.... Greetings Helma

Heerlijk ontspannend

Ik heb vandaag een reikie behandeling gehad en het heeft me heel erg geholpen. Volgende keer de kruidenstempelmassage

Hoi Ramona, Je had het ook hard nodig, was te merken, hihi... Fijn dat het goed bevallen is - nu op naar de kruidenstempelmassage.... Denk eraan!!! Water drinken en wat ik je gezegd heb !!! Groetjes Helma

Een fijne rustgevende oorkaarsbehandeling en massage

Een fijne rustgevende oorkaarsbehandeling en massage.

Hoi Paul, Bedankt voor je berichtje, fijn om te horen. Groetjes Helma

Het was heel fijn .

Ik vond het een fijne ervaring , goede tips gekregen , waar ik iets mee kan . Helma voelde mij goed aan , ik heb de behandeling als prettig ervaren en ga zeker terug komen .

He Shylana, Fijn om te horen.... Hopelijk doe je idd ook iets met die tips. Tot snel Dikke knuffel

Relaxte behandeling

Ontspannende, relaxte en gezellige behandeling en neemt echt de tijd voor alles

Hoi Claudia, Dat hoort erbij, de tijd nemen en de combinatie van relax, ontspanning en gezellig.... Wie weet tot ? Groetjes Helma

Heel fijn en ontspannen

Via een collega bij Helma gekomen. Ik zocht iemand voor een massage. Ik heb veel laat van stress en mij spieren ,rug en nek voelen dat ook. Door de massage merk ik wel het verschil. Fijne behandeling.

Hoi Daphne, Super dat je het verschil merkt, is ook de bedoeling, hihi... Geniet nog van je avondje. Groetjes Helma

Heel ontspannend en kundig

Mijn oorkaarsbehandeling was heel fijn en ik kreeg bovendien ook nog een gezichtsmassage en reiki erbij. Het was heerlijk ontspannend en Helma is heel kundig, legt goed uit en masseert prima.

Hoi, Manon, fijn om te horen.... Ik heb van deze recensie geen melding gehad, vandaar nu ook pas reactie. Fijne avond. Groetjes Helma

Lekker ontspannen

De behandeling was heel erg rustgevend. De ontvangst was vriendelijk en warm. Ik had een reiki behandeling, en ik hoop natuurlijk dat het mijn gezondheid goed zal doen. Was in ieder geval even een moment om tot mezelf te komen.

Hoi Peggy, Veel water drinken, zeer belangrijk.... De combinatie met Reiki, Healing, Sjamanisme en als afsluiting de massage, kan diverse los maken, ook de dag erna of bij sommige zelfs een paar dagen erna. Bij sommige werkt het al na 1 behandeling en bij sommige kan het een paar behandelingen duren, wacht even af, wat je reactie hierop zal zijn. Groetjes Helma

1 woord GEWELDIT

Fantastische vrouw voel me er zo op mun gemak elke keer weer en zeer tevreden over de behandelingen al meerdere keren gweest voor massage en deze keer voor reikie behandeling t was zalig en heeft me echt geholpen ga zo door lieverd kom zeker vaker terug

He Wendy, Weer toppie om te horen, blij dat het weer geholpen heeft... Geniet van je vakantie en tot snel Knuf, xxx

Goed verzorgd bij een gezellige meid

Ik vind het altijd heel fijn om naar Helma te gaan. Ze zorgt goed voor me en mijn huid ziet er weer mooi uit. Mijn zoon van 15jaar was ook bij haar geweest. Zijn gezicht ziet er een stuk rustiger uit en alle zwarte puntjes waren weg. Hij heeft ook tips gekregen om zijn acné te bestrijden.

Hai Vivienne en Raúl, Super om te horen....... Ook fijn van Raúl - nu kijken of ie iets met de tips gaat doen, hihi... Groetjes en tot snel Helma

Helma is heel vriendelijk en bekwaam. Ben heel tevreden over mijn wimpers, en ga zeker terug.

Hoi Roxanne, Fijn dat het je weer iedere keer opnieuw bevalt, toppie.... Tot snel xxx

Mijn ervaring is positief.

Ik heb vandaag wimpers laten plaatsen en ben zeer tevreden over het resultaat. Warm welkom, zeer hygiënisch, doet er alles aan om afspraken in te plannen ondanks haar drukke agenda en natuurlijk een heerlijke babbel. Ik hoop dat ik veel plezier heb van mijn wimpers en over twee weken weer een afspraak gepland voor nabehandeling.

Hoi Marie-José, Dank je wel voor je mooie recensie. Fijn dat het je goed bevalt, lekker genieten dat is het belangrijkste... Groetjes Helma

Het was een super behandeling

Ik kwam aan en liep krom van de pijn en heb een geweldige massage gehad alles is weer los en loop weer recht Dankjewel

Hoi Kim, Heel erg fijn, want pijn is niet fijn en al helemaal niet krom lopen. Tot donderdag voor je healing. Groetjes Helma

Loslaten

Voor het eerst een healing gehad bij Helma. Wist niet wat ik moest verwachten maar er kwamen emoties los en daarna voelde ik me helemaal rustig en vredig. Bedankt Helma

Hoi Joyce, Dat is super om te horen, loslaten is heel erg belangrijk op welke manier dan ook... Veel water drinken vandaag en morgen is zeer belangrijk! Fijn om te zien, dat je op het laatste huilde van plezier en opluchting, fijn!!!! Knuf van mij