Nog nooit wimpertjes gehad, maar hou ik behandeld ben geworden in een woord helemaal top!

Ik heb deze behandeling fijn ervaren

Hoi Kimberly, Super toppie om te horen Geniet er lekker van.... Groetjes Helma

Voor de 2e x geweest nek schouder rug masage gehad ben heel erg goed op me gemak gesteld vriendelijk en echt een dame met ❤voor haar zaak klant staat centraal ben zeer goed geholpen op na de volgende masage

He Nici, Fijn om te horen, doe rustig aan en ik zie je volgende week vrijdag. Zie prive bericht Facebook. Groetjes Helma

Heerlijke ontspannen massage , goede gesprekken en een gezellige zweer, Last gehad van slaap problemen en zenuwen na 2 behandelingen voor 80 % verdwenen

He Jimmy, Dat is super geweldig om te horen, toppie.... Denk eraan, water drinken he, hihihi... Bedankt voor je recensie. Groetjes Helma (en Yara)

Heerlijke behandeling

Een hele ontspannen afspraak ik voelde mij meteen op mijn gemak. Helma is een fijn persoon die haar vak verstaat, in voor een gezellig praatje en vriendelijk. De behandelingen zijn erg professioneel uitgevoerd in een prettige en hygiënische omgeving. Je krijgt waar je voor komt en ik stapte dan ook heerlijk relaxed naar buiten na een heerlijke behandeling met massage. Zeer tevreden en dan ook meteen weer een nieuwe afspraak gemaakt. Bij La Plage de Beauté ben je in goede handen!

Hoi, Bedankt voor je recensie. Fijn om te horen, dat je de behandeling ontspannend vond en dat je natuurlijk weer een afspraak gemaakt heb, gezellig. Tot dan, fijne avond. Groetjes Helma

Verwennerij

Voor mijn verjaardag een gezichtsbehandeling en rugmassage gekregen van manlief. Zelf neem ik nooit het initiatief om tijd voor mezelf vrij te maken. Nu moest ik wel én hoe! :-) 3 uur lang heeft Helma mijn huid en rug verwend. Ze neemt alle tijd voor je en het is ook nog eens hartstikke gezellig.

Hai Sarina, Dat is fijn om te horen, nu wat meer tijd voor jezelf nemen in de toekomst, ook belangrijk... Lekker na genieten. Groetjes Helma

Super!

klantvriendelijk super spontane meid Gaat goed zorgvuldig en professioneel te werk kom er al jaren En zal altijd daar blijven komen In een woord super!! P.s En haar mooie prinsesje is net zo lief en vriendelijk als mama:-)

He meid, Dank je wel Super lief je woorden, toppie... Geniet van je avondje, tot snel Groetjes Helma

Erg fijne behandeling gehad met een relaxte sfeer.

He Rick, Fijn om te horen ondanks beetje pijnigen, dat je toch nog ontspannen was.... Groetjes Helma

Heel tevreden

Helma is een lieve vrouw met passie voor haar werk. Zelf een reiki behandeling gehad, wat een bijzondere ervaring. Verder laat ik Helma mijn wenkbrauwen doen wat iedere keer weer een mooi resultaat oplevert.

Hoi Tanja, Fijn om te horen. Bedankt voor de recensie. Groetjes Helma

hele lieve vrouw, ervaren

het was een hele fijne behandeling ik ga zeker nog een keer terug echt aan te bevelen

Hoi Kim, Wat leuk om te horen, dank je wel. Tot snel voor je ontspannende massage. Groetjes Helma

Heerlijk!

Heerlijk ontspannen gevoel. Je voelt je meteen thuis bij Helma en ze neemt absoluut haar tijd. Zeker voor herhaling vatbaar!

He Debby, Graag gedaan en tot over een paar weken Fijne avond Groetjes Helma

Fijne schoonheidssalon!

Zodra je binnenkomt, voel je je gelijk op je gemak bij Helma. De relaxte sfeer zorgt absoluut voor ontspanning. Ze doet haar werk heel goed, neemt zich ruim de tijd voor je en is niet al te prijzig. Kortom een echte aanrader!

Hoi Brittney, Dat is fijn om te horen en dat is natuurlijk ook de bedoeling van even relaxen.... De sfeer en op het gemak voelen. Geniet van je dag. Groetjes Helma

Heerlijk weer, zeker weer tot ziens.

Bedankt weer voor de heerlijke behandelingen.

Hai Natasja, Super om weer te horen, dat is het belangrijkste.... Fijne dag Groetjes Helma

Fijne, deskundige behandeling

Helma is een prettig persoon die je warm ontvangt. De behandeling was deskundig en ze houdt ook goed mogelijk met de COVID-maatregelen. Erg fijn!

Hoi Eefje, Dat is fijn om te horen en veiligheid gaat voor alles toch? Fijne dag en bedankt voor de recensie. Groetjes Helma

Heel erg tevreden

Werd zeer vriendelijk ontvangen. Alles werd netjes uitgelegd wat ze ging doen. En op het einde kreeg ik een korte reikibehandeling, voelde gewoon alle stress wegvloeien uit mijn hoofd. Ben nu volledig rustig in mijn hoofd. Ben er echt super blij mee. Dankjewel Helma.

Goedemorgen, Fijn om te horen en probeer die rust te houden.... Knuf Groetjes Helma

Het voelt altijd super als ik bij Helma ben, voel me meteen op mijn gemak, haar behandelingen zijn goed en betaalbaar.

Goedemorgen, Bedankt voor je recensie, tis ook altijd gezellig met je. Tot over 2 weken Groetjes Helma

Heel vriendelijk ! Vakkundig ! Fijn om er naar toe te gaan ! 👍👍

He Anita, Fijn om te horen, tot over een paar weken. Groetjes

Heerlijk

Een lekkere ontspannende, heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Een aanrader.

Hai, Bedankt voor de recensie, eindelijk eens tijd voor jezelf om de 6 weken, hihi Groetjes Helma

Ik heb hier onlangs zeer goede masage voor nek en schouders gehad je wordt heel erg op gemak gesteld en dat vond ik heel fijn eerder negatieve ervaring gehad met masage hier werd ik heel goed op gemak gesteld. 3 dagen gevoel gehad bont en blauw geweest te zijn dus goede masage gehad en belangrijk vindt ik persoonlijk het is pok betaalbaar geen Hollywood prijzen

Hai, dank je wel, fijn om te horen dat is inderdaad bij sommige klanten dat ze het eerst goed voelen en daarna weg trekt.... voor een massage, moet je je sowieso op het gemak voelen bij iemand, anders kan je je niet ontspannen en dat is weer heel erg belangrijk.... Groetjes en tot snel Helma

Het was gewoon goed.

Hoi, Dank je wel voor je krachtige woorden!!! Tot dinsdag. Groetjes

Toppie

Super behandeling

Hai Wendie, Leuk dat je er weer was, tot over een paar weken weer. Groetjes

Top ontspanning

Alles weer in balans, goed gevoel om je gelaat te laten verzorgen door Helma Door zelf je handdoeken mee te nemen geeft dit voor mij extra rust

Hai Marianne, Rust en balans is zeer belangrijk... tot snel Groetjes Helma

Kom al jaren bij helma in salon Doet goed haar werk en altijd vriendelijk Ze neemt haar tijd en altijd is ze er voor een praatje tussen door Ga zo door helma en tot snel

Hai Willie, Bedankt voor je recensie en je mooie woorden.... We gaan zeker door op deze manier, bedankt voor het vertrouwen. Byebye

Super!

Fantastisch resultaat, super blij.

Hai, dat is super om te horen, geniet er lekker van. Groetjes Helma

Geweldig!

Genoten van een heerlijke massage.

Hai Fijn om te horen Tot over 2 weken Groetjes Helma

Geweldig!

Wat je ook laat doen! Je krijgt een gezellige spontane en energievolle behandeling. Gr. Maria

Hai Maria, dat is super lief, positieve energie is altijd het beste.... Groetjes Helma