Jullie ontmoet op de Naturij in Drachten

Wat zijn jullie een vrolijk stel samen! Het sminken vonden de jongens fantastisch.

Enthousiaste clowns die weten hoe ze kinderen moeten vermaken!

Superleuke manier van aanpak, professioneel, enthousiast en het hart op de juiste plaats. Veel liefde voor kinderen en daarmee weten ze als geen ander hoe ze kinderen moeten vermaken. Een echte aanrader!

Aardige clowns die met plezier hun rol spelen

Voor kleine kinderen ontzettend leuk. Geen uitgebreide 'enge' schmink, want het kan voor kinderen al spannend genoeg zijn! Het zijn vrolijke clowns die naar de kinderen luisteren en ze actief betrekken in hun voorstelling.

Super leuk voor de kinderen!

We hebben Binkie en Klinkie meerdere keren bij de naturij gezien. Kinderen vinden het super leuk. De voorstelling maar ook de ballonnen vouwen en het smincken was erg leuk. Extra fijn vind ik dat ze in hun benadering naar kinderen rustig zijn. Onze kinderen zouden het anders veel te spannend vinden. We gaan zeker snel weer een keer als er weer een voorstelling is.

Vaklui met oog voor mensen!

Binkie en Klinkie zijn gepassioneerde clowns die elke situatie en gelegenheid aangrijpen om er een dolle boel van te maken. Met leuke grappen en vrolijke sketches zetten zij menig kinderfeestje om in een gezellige party. Dit doen zij op een creatieve en hilarische manier, met ook nog een verrassende boodschap. Clowns die de gave hebben, om kinderen en volwassenen een lach op hun gezicht te bezorgen. En waar in deze roerige wereld hebben we soms meer dan eens baat bij, dan gewoon lekker lachen en ontspanning. Dat kan gelukkig met Binkie en Klinkie!

Heel erg goed.

Spontane, open mensen, die zich met hart en ziel inzetten.

Tijdens het optreden zijn de kinderen zijn laaiend enthousiast!

Bij een optreden in de kinderboerderij gaven ze een heel leuk en grappig optreden. Ook de de rode draad in het verhaal vonden wij goed en dit was op een ludieke manier aanwezig. De kinderen genoten... en wij ook...

Optimale service samenwerking en nakomen van afspraken

Zie bovenstaande maar bovenal geweldige ervaring voor de doelgroep met heel veel sfeer ontspanning en plezier!

Super leuke clowns!

Een geslaagde kinderfeestje gehad met de aanwezigheid van Binkie en Klinkie. zeker voor herhaling vatbaar!