Prettige en professionele rondleing. Zeer klanvriendelijk!

Zeer positief. Ondanks de late aankomst met onze groep uit Zeeland door overmacht (defecte brug onderweg) ontvangen door zeer klantvriendelijke gidsen. Wij hebben genoten van de prettige en professionele rondleiding. Absoluut voor herhaling vatbaar. Namens de museumclub Vrouwen van Schouwen Ria van den Oever

Hallo ARTTRA! Heel veel dank voor de geweldige gids voor de rondleiding door het Eye museum en de tentoonstelling van Jan Svankmajer! Heel boeiend die man en fascinerende objecten en films… Geweldig dat het nog gelukt is, het heeft de avond prachtig gekleurd! Veel goeds voor 2019 Hartelijke groet, Hester HESTER VAN EEGHEN B.V.

Geweldige gids met grote passie voor kunst. Super.

Hallo Marianne, Dank je wel voor het geweldige programma van gisteren! Het was een divers gezelschap maar we hebben allen onwijs genoten. Nogmaals heel erg dank voor het opzetten van die mooie programma. Geweldige gids met grote passie voor kunst. Super. Hartelijke groet, Karin DSM