Goede service!

Hele mooie sieraden ontvangen en goede service! Goed contact gehad over de mail en snelle levering. Erg tevreden!

Tevreden klant

Werdt goed geholpen kwam vandaag mijn ring halen perfect gemaakt zoals afgesproken.Top juwelier Emo.Groeten Lodewijk Utrecht

Uitstekende dienstverlening

Snelle levering, zeer vriendelijk en deskundig personeel

Prima zaak!

Ben vandaag geweest en het was helemaal goed. Personeel uitstekend! Ik ben blij!

Snelle levering

Super mooie 14 karaat wokkels. Snelle levering. Was bang dat het tegen zou vallen, omdat ik ze niet in het echt gezien had maar dat was absoluut niet zo. Mooier dan ik verwacht had.zou zeker vaker bestellen bij deze winkel.

Door te googelen kwam ik bij juwelier Emo uit als juwelier met heel schappelijke prijzen voor reparaties. Drie ringen opgestuurd ter reparatie en vandaag weer thuis ontvangen. Fijn op maat en weer mooi blinkend gemaakt. Ben super tevreden.

Snelle nette levering. Duidelijke site

Een winkel om te onthaasten

Vakmensen met liefde voor het vak, een schat aan productkennis die meedenken en adviseren bij eigen ontwerpen, tijd nemen om mee te zoeken bij speciale wensen. Oprecht vriendelijk en behulpzaam zoals je in deze gehaaste wereld nergens anders meer aantreft.

Top winkel

Deze zaak is zeker een aanrader. Eerlijk en oprecht advies. Alle sieraden snel en keurig gemaakt. Je merkt dat het hele gezin echt betrokken is bij het bedrijf. Ga zelf kijken dan merk je de warmte en sfeer.

super juwelier

We komen er al heel wat jaartjes altijd gezellig als je daar Bent en altijd een bakkie koffie hele vriendelijke en gezelllige mensen 😄en een hele fijne Service als er iets kapot is aan je sieraden dan heb je het meestal terug binnen een week en ik moes Me trouw ring laten maken en dat had ik zo lang uitgesteld maar moes het toch doen en binne twee dagen had ik me ring weer terug 🥰

Super tevreden

Een super serves dank je jullie wel dit bericht zie ik nu pas zat tussen de spam berichten

Goede service en vriendelijk personeel! Met daarnaast mooie kwaliteit producten!

De voorbeeldzin van de beoordeling zegt het al: Een zaak met goede service en vriendelijk personeel. Met daarnaast mooie producten van een hoge kwaliteit, geen halve dingen maar echt waar voor je geld! Een mooie zaak!

Aardige medewerkers, hebben echt verstand van wat ze verkopen en mooie sieraden, echt top!

Betrouwbaar

Correct geleverd en betrouwbaar.

Erg gastvrij en behulpzaam personeel! Ik ben uitstekend geholpen.

Snelle en goede service.

Altijd vriendelijk en de service is ook top.

Perfecte service en betrouwbaar!

Extreem veel leuke producten en gewoon een goede service. De website werkt ook super goed.

Erg goede service

Heb mijn horloge voor reperatie langs gebracht en was de volgende dag weer gerepareerd. Erg vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Goede service en fijne medewerkers.

Goede services bij het uitzoeken van een horloge. Eigenaar van de juwelierszaak adviseerde mij zeer kundig en wist alles over het horloge te vertellen. Uiteindelijk heel erg blij met mijn aankoop.

Top service!

Ik ben uitstekend geholpen door erg vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk

Snelle service klantvriendelijk

Fantastische winkel

voel me er altijd zeer welkom , koffie staat altijd klaar , super personeel , zeer tevreden over het personeel zal geen andere juwelier willen !

Alsof je thuis komt perfecte service

Eerlijk oprecht en vriendelijk personeel! Service zoals het hoort en prijzen die je wenst fantastische winkel!!

Perfecte service & klantvriendelijk

Je kan altijd terecht met je vragen. Ze nemen echt de tijd voor je en geven goed advies. Daarbij kan je altijd terecht voor reperaties e.d. Top bedrijf met leuke mensen!

Klantvriendelijk & vakwerk

Het personeel was erg klantvriendelijk en mijn reparatie is vakkundig gemaakt!