Heerlijke dag!

Genoten van een prachtige dag op het water. Aanrader voor jong en oud!

Een zeer toffe boot met plezante mensen!

Wij hebben een familietochtje gehad, een zeer mooie omgeving. De kapitein was een toffe man en de service tijdens het boeken erg goed.

Fantastische kapitein en boot

Wat een geweldige ervaring. En wat een schitterde omgeving. Zeer vriendelijke kapitein. Ook fijn dat er een toilet is. Gr. Dhr wijzenbeek

Erg leuke en unieke ervaring op de Vecht. Goede service en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

Erg leuke en unieke ervaring op de Vecht. Goede service en vriendelijk personeel. Heerlijk om op te stappen en verder zonder ergens over na te denken te genieten van de prachtige omgeving. Ik kan dit aan iedereen aanraden! Eduard

Geweldige boot!

Wij hebben een heerlijke dag gevaren op de Ramses! De Ramses is ruim en van alle gemakken voorzien. Dat er een wc aan boord is, is een extra bonus.

Geweldige dag gehad!

Het kinderfeestje die wij op de Ramses hadden, was er 1 om nooit te vergeten