Correcte uitvoering conform afspraken

Een flexibele houding waardoor er heel veel in overleg te regelen is. Uitvoering conform afspraken, korte lijntjes. Er wordt keurig gewerkt. Prima prijs-kwaliteit

Net werk geleverd en komt afspraken na

Wij zijn tevreden over het geleverde werk en willen dit bedrijf anderen zeker aanbevelen.

Totale transformatie!

Begin juli (2019) een huis gekocht samen met mijn vriendin. Er moest vrij veel aan gebeuren en wij hadden ook nog vrij moeilijke wensen. Frekom heeft voor ons de wensen doen vervullen. Een wens van ons was dat een muur tussen de woonkamer en keuken eruit gehaald zou worden en dat in plaats daarvan schuifdeuren op rails geplaatst zouden worden. Daarnaast heeft Frekom van top tot teen het huis doen renoveren. Iedere verdieping en iedere kamer is aangepakt. Door spuitwerk middels een verfspuitmachine hebben alle kamers een mooie egale en een strakke kleur gekregen. Ook heeft Frekom (PVC en laminaat) vloer gelegd en plavuizen in de garage en in de bijkeuken gelegd. Naast zijn vakkundigheid geeft Frekom ook advies. Frekom denkt met je mee met bijvoorbeeld het verzetten van stopcontacten of het verleggen van waterleidingen. Kortom, Frekom heeft de woning van ons veranderd naar een droomwoning.

Goede vakman en prettig in de omgang

Tonnie staat meteen voor je klaar en is flexibel qua planning. Het werk dat hij aflevert is zeer goed en tegen een nette prijs. Voor werkzaamheden waarmee hij minder ervaring heeft, schakelt hij een ervaren collega in; dat vinden wij zeer professioneel.

Goed!

Eerste ervaring met Frekom Klussen en meteen een goede! We zijn heel tevreden over het resultaat en over de secure manier van werken. Blij dat we in contact zijn gekomen met Tonnie, die ons ook nog diverse tips heeft gegeven!

Uitstekende vakman, servicegericht en mooi eindresultaat!

Zou hem zo weer vragen!

Harde werker

Lange dagen en overleg mogelijk.

Zeer goed meedenkende vakman!

Freken heeft bij ons binnen het schilder/spuitwerk en behang gerealiseerd waar wij zeer tevreden over zijn. Zeer goed prijs kwaliteit verhouding.

Perfect, 1 belletje en het wordt geregeld!

Mooi bedrijf om zaken met te doen...

goede service

wij vinden goed goede service