Helemaal top!

Arati is een fijne vrouw, gaat ervarings gericht te werk met veel onderlegde kennis. Tegelijk is ze gewoon 'mens' en niets menselijks is haar vreemd, wat maakt dat je je makkelijk op je gemak voelt.

warme open aandacht met alle ruimte voor eigen tempo en wensen

Arati geeft mij op een ontspannen doch professionele wijze de gelegenheid om mijn lichaam als een talig instrument te onderzoeken. Dankzij haar ervaring, zowel persoonlijk als professioneel, is zij in staat om op een laagdrempelige wijze te begeleiden naar datgene wat mijn lichaam mij wil vertellen en op die manier duidelijker wil worden. Ook samen met mijn partner is gebleken dat zij is staat is om ieders eigenheid te verstevigen waardoor de ontmoeting met elkaar voller en plezieriger wordt. al met al hele fijne sessies!

Mooi, zuiver, verhelderend en verbindend

Heleen is een gevoelige en kundige professional. Ze heeft een scherp observatievermogen en heeft ons enorm geholpen om samen te zijn met ons.

Veel persoonlijke aandacht en kundig

Arati brengt veel rust en vertrouwen in het kontact. Ze is heel goed instaat moeilijke en gevoelige kwesties normaal, niet beladen, of zwaar te maken waardoor er veel openheid en vertrouwen ontstaat. Ik heb bij haar het gevoel dat ik écht helemaal mag zijn zo als ik ben. En dat is een grote waarde. Daarnaast heeft ze veel ervaring en kennis die ze niet belerend toepast.

Energieke lijfelijke ontdekkingsreis naar binnen met heldere kaders

Arati geeft je heel veel ruimte om te ontdekken hoe groot je fysieke en psychische ruimte is voor intimiteit, en daagt je uit de grenzen daarvan te verkennen. Daartoe creëert ze veiligheid, enerzijds door haar grote hart en acceptatie van alles wat zich aandient, anderzijds door heldere afspraken. Arati is gepassioneerd en enthousiast.