Goede service, prijs en precies op tijd

Al met al heel tevreden, geen aanmerkingen.

Keurig optijd en uiterst vriendelijk

Mooi optijd en komt de afspraken prima naar. Is wel even wennen met andere bedrijven die we hebben gehad!

Uiteraard komen wij netjes op de aangegeven tijd. Tot snel!

prima bedrijf

Ik heb ze gebeld voor vervoer naar en van Schiphol. Aangegeven hoe laat ik er moest zijn en ophaaltijd afgesproken. Was er mooi op tijd, tot voor de vertrekhal. Bij thuiskomst was het vliegtuig er vroeger dan gepland, maar Danielle had het vluchtnummer waar ik mee terug kwam en had er rekening mee gehouden en toen ik naar het meetingpoint liep, kwam ze al aanlopen! Bij thuiskomst even meegelopen om de bagage binnen te zetten. Als ik nu met vakantie ga, ik bel TAXI TIMS

Fijn om te horen. Van alle klanten houden wij de vluchten in de gaten. Dus bij eerdere of latere landing, passen wij onze tijd aan. Tot gauw!

Korte maar gezellige rit naar het restaurant.

Rond de Kerstdagen is het natuurlijk altijd erg druk. Je weet het...............maar je denkt, ach een taxi is er altijd wel. Niet dus. In Veenendaal denkt iedereen eerst aan taxi Lewis of Bolderman. Aansluitend misschien nog aan TCN. Maar dan houdt het echt op. Geen taxi. Dus dan toch maar op de fiets ? Te koud, winderig en nat. En daar was Taxi Tims. Duidelijke afspraak, bevestigd per mail, mooi op tijd en ook na het diner weer snel ter plekke. En weer veilig thuis. Dank voor dit alles. Voortaan dus >>>>>>>>>>>>>>>Taxi Tims. Staat nu standaard in onze telefoon.

Dank u wel! Hopelijk tot gauw.