Top service.

Danielle heeft ons gebracht en gehaald van Schiphol. Super op tijd en ook bij terugkomst lekker op tijd. Aangezien er een rolstoel en koffers meemoesten gaf Danielle zelf al aan dat ze met de bus zou rijden ivm ruimte. Was helemaal top geregeld. Dank je wel Taxi Tim's. Tot de volgende keer.

Uiteraard denken wij graag mee met onze klanten. Zo kon alles mee. Graag tot een volgende keer. ;)

Super betrouwbaar en zeer vriendelijk

Taxi Tims, Danielle, heeft ons naar Schiphol gebracht en opgehaald. Ze heeft onze vakantie echt helemaal af gemaakt. Behulpzaam en zeer vriendelijk persoon. Ons afgezet voor de juiste deur op Schiphol en terug ons opgehaald op Schiphol bij een Meeting point. Zo ontzettend fijn. Geen ene minuut hoeven wachten. Taxichauffeuze Danielle hebben wij in ons hart gesloten en voor ons geen ander taxibedrijf meer!

Dank jullie wel Hans en Esther, ga er van blozen. Waren gezellige ritten. Tot een andere keer.

Op Tijd. Komt goed de afspraken na. Altijd meteen antwoord als je nog wat wilt weten. Top taxibedrijf.👍

Dank je wel Nicole! Je weet ons te vinden.

Prima en vertrouwd

Mooi op tijd, geen gehaast

Uiteraard zijn wij er op tijd. Bedankt en tot een andere keer.

Tijdens het reserveren werd ik keurig en correct te woord gestaan. Chauffeur was op de afgesproken tijd aanwezig en stond ons vriendelijk te woord.

Fijn om te horen An.

Zeer vriendelijk en op tijd

Lieve chauffeuse en erg vriendelijk, volgende keer bel zeker weer!

Tot een volgende keer Jolanda.

Goede service, prijs en precies op tijd

Al met al heel tevreden, geen aanmerkingen.

Dank u wel.

Keurig optijd en uiterst vriendelijk

Mooi optijd en komt de afspraken prima naar. Is wel even wennen met andere bedrijven die we hebben gehad!

Uiteraard komen wij netjes op de aangegeven tijd. Tot snel!

prima bedrijf

Ik heb ze gebeld voor vervoer naar en van Schiphol. Aangegeven hoe laat ik er moest zijn en ophaaltijd afgesproken. Was er mooi op tijd, tot voor de vertrekhal. Bij thuiskomst was het vliegtuig er vroeger dan gepland, maar Danielle had het vluchtnummer waar ik mee terug kwam en had er rekening mee gehouden en toen ik naar het meetingpoint liep, kwam ze al aanlopen! Bij thuiskomst even meegelopen om de bagage binnen te zetten. Als ik nu met vakantie ga, ik bel TAXI TIMS

Fijn om te horen. Van alle klanten houden wij de vluchten in de gaten. Dus bij eerdere of latere landing, passen wij onze tijd aan. Tot gauw!

Korte maar gezellige rit naar het restaurant.

Rond de Kerstdagen is het natuurlijk altijd erg druk. Je weet het...............maar je denkt, ach een taxi is er altijd wel. Niet dus. In Veenendaal denkt iedereen eerst aan taxi Lewis of Bolderman. Aansluitend misschien nog aan TCN. Maar dan houdt het echt op. Geen taxi. Dus dan toch maar op de fiets ? Te koud, winderig en nat. En daar was Taxi Tims. Duidelijke afspraak, bevestigd per mail, mooi op tijd en ook na het diner weer snel ter plekke. En weer veilig thuis. Dank voor dit alles. Voortaan dus >>>>>>>>>>>>>>>Taxi Tims. Staat nu standaard in onze telefoon.

Dank u wel! Hopelijk tot gauw.