Mooie schone sfeervolle zonnestudio,met personeel die hart heeft voor de zaak...altijd vriendelijk e

Altijd zeer vriendelijk geholpen !!!

Super, lekker schoon.

Hele schone en nette studio.

Goede zonnebanken, schoon, vriendelijk personeel

Schoon, netjes, goede banken

De studio is altijd netjes, schoon en gezellig. Ik ga er graag heen!

Schone, mooie zonnestudio

Ik kom heel graag bij Allure zonnen. Altijd schoon en vriendelijk personeel, nemen altijd de tijd voor je. Leuke acties.

Heb voelt je welkom

Ik had een fijne ervaring bij jullie. Het was de eerste keer bij deze salon, medewerkster was erg vriendelijk en heeft mij de weg gewezen. Ik kom zeker terug

Geweldige Ergoline zonnebanken, super personeel

Prettige sfeer, erg mooie studio en de beste zonnebanken van Ergoline. Ook het personeel is erg vriendelijk!

Prima ontspannen sfeervolle studio

Klantvriendelijke salon. Netjes en ontspannen sfeertje.

Super vriendelijk en aardig uitnodigend

In de winkel kan het eigenlijk niet beter, echt helemaal super en gezellig, je voelt je meestal erg welkom. Maar reserveren via internet is niet alles, daar mag nog wel iets aan verbeterd worden

Vriendelijk personeel die erg goed kunnen adviseren qua crèmes en zonnebank. Ziet er altijd verzorgd en schoon uit. Mijn complimenten!!

Nette zonnestudio met goede banken

Fijne schone studio met vriendelijk personeel. Banken werken goed merk gelijk kleurverschil.

Hele mooie studio, vriendelijk personeel en altijd schoon. Fijn ook een wasbakje met kraantje in de cabine.

Heerlijk

Vriendelijk personeel. Ik ben goed geinformeerd over de cremes die ze verkopen en waarom het juist belangerijk is om jezelf in te smeren

Fijne zonnebanken, schoon en netjes

Prima zonnestudio

Vriendelijk personeel, lekker ruim opgezet. Aandachtspuntje, iets op de vloer bij de zonnebank, nu sta je met je blote voeten op de vloer.

Goed advies gekregen. Heel vriendelijk geholpen. Kom zeker terug.

Goed advies gekregen. Heel vriendelijk geholpen. Kom zeker terug