Jaap: hele bekwame levenscoach vol compassie.

Vanaf mijn eerste telefonische contact met Jaap voelde ik directe connectie met hem. Ik heb in zijn levensverhaal veel voor mij herkenbare momenten kunnen vinden. Als professioneel copycoach heeft mij veel waardevolle tips gegeven om mijn eigen story de juiste structuur te geven. Daardoor heb ik in Jaap een persoon gevonden die op 'dezelfde golflengte' blijft. Dankzij zijn energetische vaardigheden kan hij zich goed invoelen in de situatie van een ander. Ik heb altijd veel respect en bewondering voor mensen die hun leven na een ingrijpende gebeurtenis positief kunnen transformeren en anderen beïnvloeden. Jaap is een van deze personen; een échte ervaringsdeskundige en een stimulerend voorbeeld voor iedereen.

Jaap gaat echt voor het resultaat!

Ik volg Jaap al een tijdje en toen we voor het eerst een telefonisch gesprek hebben gehad voelde het gelijk goed. Jaap wist me te raken en het klopte wat hij zei. Ik heb daarna een VIP dag geboekt en het was echt tof. Wij gingen gelijk aan de slag met teksten voor mijn mailing lijst en ook funel opbouwen en hij wist precies die juiste woorden te gebruiken. Ik merkte dat hij heeft zich in verdiep wat voor bedrijf ik had. Hij heeft me zelfs met gebaar voor goede morgen begroet. Wauw dacht ik. Na die dag was het nog niet klaar. Na een paar dagen hadden we weer contact en hij wou weten hoe het ging en wat voor resultaten heb ik geboekt. En hij zei dat hij doorgaat tot ik echt resultaat ga halen. Dat vind ik echt tof. Ik heb vaak coaches gehad maar hij is echt anders. Het voelt zo fijn dat hij echt voor het resultaat gaat en niet alleen voor de losse beloftes. Hij heeft ook al extra dingen voor mijn bedrijf gedaan waar ik super dankbaar voor ben. Dat raakt me behoorlijk. Ik hoop nog veel te leren van hem.

Ontzetttend vriendelijk en open!