Vakmanschap

Bij Studio Sitdown staat vakmanschap en advies en begeleiding bij het maken van keuzes centraal. Naast een professionele aanpak, beschikt de eigenaresse Jessica Hund en haar team over heel veel ervaring en heb je met een vakvrouw te maken en dat schept direct vertrouwen. Een aanrader. Zó blij met mijn ‘nieuwe’ bank.

Fantastisch!

Zeer tevreden over de kundigheid en kwaliteit!

Mijn lievelingsstoelen weer als nieuw!

Mijn lievelingsstoeltjes werden oud en versleten ik heb ze laten restaureren en opnieuw laten bekleden bij Jessica. Wat een fantastische service van Jessica van Studio Sit Down! De stoelen werden door haar opgehaald vakkundig gestoffeerd en weer thuisbezorgd. Ik ben zo blij met het resultaat! Zo kan ik nog heel land genieten van mijn oude Franse stoelen! Bedankt Jessica!

alle vijf raak

Net mijn nieuwe gordijnen ontvangen van Jessica; top gemaakt evenals drie stoelen gestoffeerd en excellente valgordijnen in de afgelopen drie jaar. Prijs-kwaliteit primabella! Niets hoeft en alles kan!

Snelle levering en goede service

Hartelijk contact, snelle levering, binnen 4 weken hadden wij de gordijntjes en goede service omdat er een klein probleempje met een gordijntje was. Zeer tevreden en de gordijntjes staan mooi in de boot

Top service.

In 1 woord geweldige service en topkwaliteit geleverd door jessica hund en haar collega,s. De 2 banken van mij zijn weer als nieuw ben er super blij mee. Ook kwaliteit stoffen👍 Echt een aanrader dus sitdown.ik kom zelf uit amsterdam ze halen en brengen. Top bedrijf.

Heel veel keus in stoffen, maar vooral adequate hulp bij de juiste keuze

Helemaal blij met het tweede leven van mijn geliefde bejaarde stoeltjes. Goede stof, goede kleur, goede opknapbeurt van kussens en vering en afwerking. En vooral heel tevreden over afspraken, planning en aflevering en ...... prijs. Ik kijk nu zorgelijk naar de versleten stoelen en banken van familie en vrienden en laat tussen neus en lippen met genoegen de naam Studio Sit Down vallen.