Eerlijk, deskundig, extra service (zoals leenauto), vriendelijk.

In ruim twintig jaar ervaring met het bedrijf kan ik - als ik dat al zou willen - geen enkele misser melden. Vader en zoon doen er alles aan hun klanten tevreden te houden. Ik heb grote bewondering voor hun expertise en klantgerichtheid!

Goede service,directe hulpverlening, vakkundige reparatie. Oplossingsgericht denken en geen verrassi

Goede service, directe hulpverlening, vakkundige reparatie. Oplossingsgericht denken. Geen verrassingen achteraf, houdt zich aan afspraken.

Een zeer goede service, niet duur en zeer vriendelijk personeel die meedenken met de klant.

De klant staat centraal bij het garagebedrijf. Het bedrijf is goed bereikbaar en heeft verstand van zaken.

Super service

Altijd vriendelijk, behulpzaam en correct.

het is een voorrecht om klant te zijn.het goede, maarten.

gewoon degelijk en goed.

Uiterst behulpzaam en vriendelijke prijzen

Ik kom hier al 25 jaar...

zeer behulpzaam en vriendelijk

goede hulp tegen een aantrekkelijke prijs

Goede en snelle service

We zijn al vele jaren naar tevredenheid klant bij autobedrijf May Crutzen.

Persoonlijke aandacht, goeie koffie.

Onderhoud bedrijfswagenpark, zeer tevreden.

Al ruim 25 ervaar ik een goede service

Prima werkplaats voor n schappelijke prijs

zeer goede service

Ben al meer als 30 jaar klant bij Crutzen . Als de mogelijkheid er is kan men direct langs komen ,en word je meteen geholpen. Goede service en klantvriendelijk.

Altijd bereid te helpen; goede adviezen

Uitstekende dienstverlening tegen gunstige prijs

Prima bedrijf. Uitstekende dienstverlening. Klantvriendelijk. Gunstige prijs.

Bedankt voor de review,graag tot de volgende keer

Goede garage

Mijn ervaring goede garage eerlijk altijd berijd voor een oplossing vervangende auto als je de auto moet daar moet laten voor reparatie

bedankt voor de reactie, wij proberen om alles zo goed mogelijk en makkelijk voor ons beide te regelen

Vakbekwaam en een meer dan uitstekende service

Zou geen 40 jaar klant zijn als me iets niet zou bevallen. Ook de koffie is super.

Kijken of wij daar nog 40 jaar bij krijgen , de Koffie is altijd klaar

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Ik ben hier al 40 jaar klant en altijd goed en eerlijk geholpen. Afspraken worden nagekomen en bij evt. calamiteiten wordt vooraf overlegd.

Wij doen ons best om zo goed mogelijk de afspraken na te komen

Wordt Altijd netjes en correct geholpen

Mooi zo dat is ook onze bedoeling

Hunsstraat 33 6367JJ Voerendaal

Over Autoservice Totaal