Geweldige goede service

Sinds ik auto rij ben ik al klant bij hun, dat is al bijna 40 jaar. Ik ben zeer tevreden over de hele goede service. Gr Hub Bosch

uitstekende service

al ruim veertig jaar klant en zowel in aankoop als in onderhoud van onze auto's zijn er al die jaren nooit klachten geweest

No nonsens. Gewoon uitstekend.

Eerlijk, gewoon en gedegen goed.

Heel goed setvice en eerlijke prijs

Goed en gewoon

Al 30 jaar topservice

May en Maykel zijn al járen mijn leverancier voor auto’s en het onderhoud wordt ook door hun verzorgd. Ik heb altijd prima auto’s gehad en word op mijn wenken bediend!!

Goed en deskundig advies

Staat altijd klaar om advies te geven. Deskundig. En zeker ook zo eerlijk als een reparatie geen nut heeft of niet nodig is.

Zijn werkzaamheden zijn gewoon zeer goed in het onderhoud

Niet alleen citroen

Ik kom er al jaren. Heb nooit een citroen gehad, maar dat is geen probleem. Alle dure reparaties worden vooraf besproken dus geen nare verrassingen. En goedkoper, en sneller dan de merken dealer.

Super service

Al de 2e generatie klanten dus al ruim 60 jaar tevreden. Dit zegt genoeg toch?!

Top Garage

Very good service and prices, fast help when we needed it. Nice and friendly👍🏻highly recommended

behulpzaam!

Van oudsher ben ik klant bij een garage in de buurt van mijn voormalige woonplaats. Maar tijdens hun vakantie openbaarde zich een acuut probleem aan de rem van mijn auto. De olie liep weg en de druk verminderde zodat snel ingrijpen was geboden: er kon niet langer gewacht worden. May en Maykel Crutzen hebben het probleem snel opgelost, met vriendelijke toelichting en tegen schappelijke kosten. Ik voelde me goed geholpen.

Super service

Via May en Maykel een tweede hands auto gekocht. Super service, persoonlijk contact en eerlijk advies! Nog altijd zeer tevreden met de aankoop.

Eerlijk kwaliteit en niet te duur

Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat hier iemand voor de gek gehouden wordt. Eerlijk en kwalitatieve service.

Prima service voor een goedkope auto. Alleen klein beetje mis gegaan met het bellen voor op te halen. Uiteindelijk goed verlopen.

Betrouwbaar, servicegericht, professioneel

Positief!!

In een woord geweldige service eerlijk advies ,ik heb al her en der veel reclame gemaakt. Kom graag bij deze garage terug.

Zeer vriendelijk, uiterst behulpzaam en meedenkend. Daarnaast ook echt betrouwbaar.

Gehele gezin inclusief opa en oma gaan uitsluitend naar Maikel Crutzen voor onderhoudsbeurten en reparaties en eventueel ook koop van auto. De beurten en reparaties worden altijd correct en betrouwbaar uitgevoerd. Er wordt ook eerlijk aangegeven als een reparatie niet mogelijk is. Wij zijn heel blij met Maikel Crutzen, die uiterst vriendelijk en behulpzaam is.

Alles volgens afspraak tot volle tevredenheid.

Eenvoudig afspraak kunnen maken, zelfs op korte termijn. APK en groot onderhoud tegen een prijs waar ik niet van ben geschrokken.

Staan altijd vriendelijk en vakkundig voor ons klaar.

Wij zijn zeer tevreden over deze garage, beide privé en zakelijk hebben ze ons altijd goed geholpen en de auto's keurig in orde gemaakt.

Chapeau : een klantvriendelijke 1e kennismaking

Naar volle tevredenheid geholpen bij de vervanging van de accu.

Jullie zijn een tiptop bedrijf, betrouwbaar en correct

Jullie zijn een tiptop bedrijf. Betrouwbaar en correct.

Vriendelijk en professioneel

Inmiddels zijn we al 3 generaties klant bij May en Maykel. Dit spreekt voor zich toch?! De beide heren staan altijd voor je klaar en als er zich een probleem aandient met een auto wordt gezamenlijk gezocht naar een passende oplossing. Fijn om op je garage te kunnen vertrouwen!

Correct en faire prijs

Altijd correct

Een fijn en kundig familiebedrijf waar je altijd op kan rekenen, zonder dat ze teveel berekenen

May en Maikel denken altijd met je mee om de autokosten beheersbaar te houden

Over Autoservice Totaal