Geen pasfoto laten maken!

Mijn dochter heeft op 8 januari 2024 een pasfoto laten maken zodat zij haar paspoort kan vernieuwen (ook op 8/1). Bij het Gemeenteloket zijn de pasfoto's, na beoordeling van 2 ambtenaren, afgekeurd. Het blijkt, volgens deze ambtenaren, dat heel vaak foto's van Postmasters Arnhem (Steenstraat) worden afgekeurd. Mijn dochter moest toen snel (vanwege de vooraf gemaakte afspraak op het Gemeentehuis) bij een andere zaak (in de Koningstraat - advies van de ambtenaren) opnieuw pasfoto's laten maken. Deze waren wel correct. Dus heeft zij 2x betaald voor de pasfoto's. Gelukkig, vanwege coulance van de ambtenaren, was een nieuwe afspraak bij het Gemeenteloket niet nodig. Advies: laat pasfoto's niet bij Postmasters maken.

Vriendelijke service

Uitstekende ervaring. Ondanks zaterdagdrukte wordt er alle benodigde tijd voor je genomen. Echte service, en dat is juist bij ingewikkelde grafische zaken heel belangrijk. Waarom geen filiaal in Westervoort/Duiven?

Zeer professionele en klantvriendelijke medewerkers

Al vaker heeft mijn familie een beroep gedaan op postmasters en elke keer weer waren wij meer dan tevreden over het product en de klantvriendelijkheid en servicegerichte behandeling. I.v.m. een plotseling overlijden en het versturen van slechts een klein aantal kaarten, heb ik deze week zelf een kaart ontworpen. Het lukte mij echter niet om de tekst in een juist formaat te krijgen en de kaarten moesten vandaag al op de bus. 1 telefoontje naar postmasters en een mail met alles wat ik wenste was voldoende. Binnen 10 minuten had Jeffrey het ontwerp klaar en werd ik hierover gebeld. Het met mij meedenken over het type papier, de snelle en enorm vriendelijke service, de ontzettend lage kosten, in één woord Geweldig! In mijn woonplaats kan ik ook printopdrachten etc. geven maar liever reis ik een half uur naar Arnhem. Kortom, ik kan het een ieder aanraden om naar Postmasters te gaan.

Uitstekende Faciliteiten en Service

De sfeer bij Postmasters is ontspannen. Je kunt gewoon binnenlopen en je ding doen, maar bij vragen--of gecompliceerdere opdrachten--staan de werknemers altijd voor je klaar.

Zeer slecht

In Maart heb ik een pakket verzonden via Postmasters. Het pakket is vermist er werd een onderzoek gestart die loopt nog steeds nu drie maanden verder. Vervolgens laat Postmaster niks meer van zich horen. Ik zit nu wel met de kosten van het product. De chauffeur werkt er niet meer zeggen ze Ik heb het idee dat ze meer weten dan ze vertellen. Verstuur nooit een pakket via Postmasters als het zoek raakt ben je je geld kwijt.

Luisterend oor, goed meedenkend met ons

Prettig dat de post twee keer wordt opgehaald. Als wij bellen wordt er snel gehandeld. Vriendelijk personeel.

Prettige mensen, snelle service

Service verloopt altijd prima

Harde werkers klantgericht

Betrouwbare dienstverlening, snelle reaktie als er iets is. Fijne en betrouwbare afhandeling van al onze pakketjes.

Aardige mensen adequate service

Ik laat hier regelmatig rapporten printen en pakketten versturen. Altijd goed!

zeer goede service

Postmasters is een flexibel servicebedrijf, gespecialiseerd in verschillende disciplines zoals printen/brocheren, groot formaat printwerk en verzenden. Vooral met de combinatie printen/verpakken en verzenden onderscheidt Postmasters zich!