Fijne shop - onduidelijkheid over openingstijden en corona-maatregelen

Vorig jaar hier een keer wat kleurenprints gemaakt. Kwaliteit is wat je mag verwachten van een copyshop. Ook érg handig: ze hebben o.a. papiersnijders en perforators, zodat je zelf je zaken op maat kunt snijden en perforeren. Jammer is echter, dat er erg veel onduidelijkheid is over de coronamaatregelen die ze al dat niet nemen, en hun openingstijden. De link op hun Facebook werkt niet, en de laatste aanpassing van hun openingstijden dateert van 19 maart. Zoeken op hun website levert alleen de oude openingstijden op. Ik stond gisteren zonder dat ik het had verwacht voor een dichte deur

goede service, vriendelijke mensen

Prefect!!

Personeel denkt met je mee voor oplossingen, zijn altijd goed te bereiken!

super service

Dagelijks brengen we onze pakketjes. Soms krijgen we opmerkingen van onze klanten als ze het een dag later niet hebben. dan informeren we bij Postmasters Nijmegen en jullie zoeken het uit. ook voor drukwerk en andere diensten kun je hier prima langs komen.

Betrouwbaar in de afspraken, snelle service en vriendelijk personeel.

Fijne mensen om mee samen te werken. Opdrachten worden netjes en conform afspraken uitgevoerd. Communicatie met klant is goed. Hangt goede sfeer in de zaak.