Goede service en super aardige man

Ik kwam bij Het Appellab omdat ik zelf een iPhone 7 scherm had vervangen maar daarna de microfoon en speakers het niet meer deden. Ik kwam erachter dat het probleem aan de IC/chip op het moederbord lag. Ik heb Erik gebeld en het uitgelegd. Ben daarna naar hem toe gereden om de telefoon af te geven. Hij gaf zelf ook aan dat dit het probleem zou zijn. Hij heeft het moederbord gerepareerd en daarnaast nog andere zaken die ik per ongeluk heb gesloopt tijdens het vervangen van het scherm. Dit pas na overleg. Ik kan Het Appellab bij iedereen aanbevelen!

Van contact tot einde gewoon top

Na verschillende bedrijven gebeld en gemaild te hebben durfde niemand echt deze reparatie uit te voeren. Behalve Apple zelf maar dan was ik mijn toestel zeker drie weken kwijt. Erik gaf ook zeker geen garantie maar durfde het aan en drie dagen later klaar! Kijk dat is service en geen wachttijden. Je kan het zelfs opsturen indien gewenst. Meteen maar het scherm van de telefoon van mijn vrouw laten vervangen door Erik. Kortom topservice en ik raad het iedereen aan.

Vriendelijke en vakbekwame, jonge ondernemer.

Prima klus gedaan.