Vriendelijk,komt afspraken maken

Ik had zo een nieuwe knappe pen gekregen van mijn zus en paar weken later kwam het puntje los ik heb een bericht gestrt en een foto gestr en gevraagt wat ik kan doen want was wel wat teleurgestelt dat los kwam maar.. hoe leuk is dat.. ik kreeg de week nadien een nieuw onder stukje zonder enkel probleem en was super netjes ingepakt en kan terug mee een mooi penneke verder dp Ben heel content dat ze zoo vriendelijk waren en zo fijn dat ze zo hun afspraken na komen dit heb ik eerlijk gezegt nog nie veel gezien Dus ik hoop beetje dat ik mss toch een kans maak voor een mooie pen want zou ze toch graag allemaal willen alleen al omdat ze zoo fijn zijn om mee te werken en gewoon om te hebben 😊😊

leuke mensen erg vriendelijk op de markt.

ik heb zo'n geweldige dp pen gekocht op de markt. Ik moet zeggen painten is nog leuker en ik vond de ene versiering mooier dan de ander ff geruild prachtig resultaat voor beide pennen dank jullie dames. tot ziens op de markt groet Henriette

Toffe bezigheid ben blij dat ik dat geleerd hebt

Eerlijk en altijd paraat voor uw vragen

Alle paintings zijn keurig verpakt en de levering is altijd snel en correct. De paintings zijn van mooie kwaliteit.

Super leuke en gezellige mensen

Mijn DP was heel lang onderweg. En toen mocht ik gratis 1 uitzoeken. Dat was een heel mooi gebaar. Ben blij dat ze zo dicht in de buurt wonen

Hele goede. Service altijd. Vriendelijk naar klanten ik ben er blij mee. Er is geen andere dan

De diamand paiting s altijd. Goed verpakt En goed service. Ben hier echt heel blij mee

Prima !

Leuk product, deze had ik nog niet eerder gezien! Gelijk ook één voor mijn vriendin bestelt, zij is er ook erg blij mee! Snelle levering, Toppie !

Snel en goed geleverd

Was snel geleverd en mooi product

Nu de 3e costum besteld. Zolang ik tevreden ben blijf ik hier bestellen

Supersnel geleverd en keurig verpakt

Ik ben een tevreden klant

Heel goed. Toppers

Ik. Ben zeer tevreden. Top team altijd vriendelijk

Goede service en snelle levering.

Hele lieve mensen en snelle levering. Als ik het pakketje binnen krijg voel ik me jarig, zo leuk verpakt. Ben echt heel blij met jullie. Dank jullie wel voor de goede service.

Super goede service en heel vriendelijk

Het contact is super fijn. De service is echt uitstekend en doen er alles aan om het product de volgende dag bij jou te laten bezorgen. En het ziet er ook nog eens altijd netjes uit. Dus ik ben heel erg tevreden Dankjewel Mvg Michelle