Betrouwbaar

Betrouwbaar met een hoofdletter B. Op aanraden van een collega bij de heren van Fair gaan kijken voor een auto. En vervolgens een mooie Mini Cooper gekocht. Ook ik zal jullie zeker aanraden net zoals mijn collega dat bij mij heeft gedaan!

Betrouwbaar, eerlijk, toppers.

Vorige week een auto aangeschaft bij de mannen van Fair Automobielen. Na contact te hebben gehad met Tom, ben ik samen met mijn gezin de auto gaan bekijken. Het gevoel was meteen goed de rust, uitstraling en ontvangst waren vertrouwd. Zoals de mannen het omschrijven zo is het ook een eerlijke open 'keuken'. Zeer tevreden met onze nieuwe aankoop en de afhandeling. Geen extra kosten, zelfs de tenaamstelling werd door de mannen geregeld en toen we gingen een lekker stuk chocolade waar mijn kinderen heerlijk van hebben gesmuld. Ik zal jullie zeker aanbevelen, hou dit concept vast mannen. Een meer dan tevreden klant!

Geweldige service

Tom gevraagd om voor mij een Ford Fiësta te zoeken en nog geen week later kreeg ik bericht dat hij een Fiësta had gevonden! Snelle communicatie en geweldige service!

Top zaak, vriendelijke mensen en goeie auto

Top aankoop gedaan, kwam binnen en meteen goed en vriendelijk behandeld afspraak gemaakt voor een testritje, en 2 dagen later had ik een nieuwe auto en nog steeds zeer tevreden. Als er iets is meteen goeie service. Kom hier zeker terug!!!

Topservice!

prettig en kundig bedrijf

Zeer positieve indruk van dit jonge bedrijf met enthousiast, kundig en vriendelijk personeel.

We hebben een fijne ervaring opgedaan met de klantvriendelijke medewerkers voor een zeer mooie en goed onderhouden occasion.

absotute aanrader

Goed eerlijk advies, geen druk alle ruimte en tijd om onze keuze te maken. We konden in de avonduren terreecht zodat we geen verlof hoefden te nemen. Een ervaring welke wij bij de aankoop van een auto nog nooit hebben ervaren. Dank heren en ga zeker zo door!

Directe, snelle en goede communicatie

Een goede en betrouwbare service

Een goede, maar zeker ook snelle en betrouwbare service. Mooie auto met weinig kilometers voor een mooie/goede prijs. Zeer klantvriendelijk benaderd en behandeld door beide heren. Ik kan dit bedrijf zeer zeker aanbevelen. En als laatste een zeer leuke en lekkere attentie gekregen.

Zeer klantvriendelijk

Auto bedrijf fair automobielen is echt wat we zochten. Klantvriendelijk,betrouwbaar,goede service en mochten je vragen hebben mag je ze altijd stellen. Ze denken mee met de klant en dat is ook erg fijn. En vooral eerlijk in welke voor of delen je kunt hebben met uitzoeken van type auto. Wij zijn zeer tevreden en ik zou zeggen zoek je een auto ga zeker kijken bij fair automobielen

Betrouwbaar en fair!

De aankoop van onze Kia bij Fair automobielen is vlekkeloos verlopen. Door het contact bij het onderhoud van onze vorige auto’s en hulp bij aankoop van een eerdere auto, wisten we eigenlijk al dat we bij Danny aan het goede adres waren. Toen hij op het juiste moment een auto te koop had die qua prijs, kilometers en kwaliteit ons aansprak, hebben we niet lang hoeven nadenken. Ook de service na afloop, in de vorm van een APK een paar maanden na aankoop is uitstekend. Betrouwbaar en betrokken! Zeker een aanrader!

Goede service en betrouwbaar

Op advies van mijn vader helemaal vanuit Gornichem naar Sittard gereden om een tweedehands auto bij fair automobielen te kopen. Om een lang verhaal kort te maken, het was die rit de moeite waard. Een mooie auto gekocht voor een mooie prijs. Alleen het chocolade cadeau van fair automobielen zal nog een hele klus gaan worden. Mensen van fair automobielen bedankt. S. Willems uit Gornichem

Klant is koning

Bij automobiel bedrijf fair heb je gelijk een vertrouwd gevoel. De mensen stralen niet het gemiddelde stereotype autoverkoper uit. Doen er alles aan om de klanten tevreden te stellen en zijn niet opdringerig. Zelf hebben we er vorige week een mooie auto gekocht en morgen gaan we er weer heen om naar een auto te gaan kijken voor onze zoon.

Super service en op de koop toe leuke wagen 😀

Ik ben heel blij met de leuke auto die ik bij jullie gevonden heb. ik had het moeilijk om afscheid te nemen van mijn oude auto waar ik 9 jaar veel plezier aan beleefd heb maar toen ik voorzichtig informatie opvroeg voor de nieuwe auto toen heeft Tom altijd de moeite gedaan om met veel geduld en vriendelijkheid mij te woord te staan op allerlei momenten. Toen ik dan eindelijk de eerste keer ging kijken naar de auto heeft Danny mij heel vriendelijk ontvangen en ik voelde me meteen op mijn gemak. Wederom werden al mijn vragen met veel geduld beantwoord. Ik heb de sprong gewaagd en de auto gekocht die me meteen al erg aansprak omdat ik hem erg mooi vond en daarbij komt dat hij ook nog super rijdt. Binnen enkele dagen was alles geregeld en bij de afgifte van de nieuwe auto kreeg ik nog 2 super leuke verrassingen nl. een megagroot stuk lekkere chocolade en nieuwe automatten. De service is super. Als ik nog eens een auto nodig heb of iemand anders dan kom ik zeker weer bij jullie terug. Bedankt van een tevreden klant 😁

absolute aanrader toppers!

Wij hebben enige tijd geleden een VW Polo aangekocht bij Tom en Danny. Dit heeft even geduurd aangezien wij niet goed wisten of we een andere auto wilden en wat voor een auto we wilden. Het geduld van de heren is en was eindeloos, de informatie was goed en duidelijk. We hebben daarna ook besloten om de sprong in het diepe te wagen onze eigen auto had veel emoitonele waarde vandaar dat we lang hebben getwijfeld, Nu enkele maanden verder kunnen wij heel postief en tevreden terug kijken en rijden dan ook met veel plezier in onze nieuwe auto. Heren nogmaals dank voor jullie eindeloze inzet en geduld. Groet Familie van der Heijden.

niks teveel, goede service en vriendelijk personeel

We gingen voor een bepaalde auto kijken maar zagen een andere staan. Het was geen probleem voor hem ijs vrij te maken, na een testrit besloten deze te kopen en de volgende dag gehaald. Alles prima afgehandeld, niks was hun teveel. Volgende auto weer hier

Met een grote klantvriendelijkheid wordt mijn auto al jaren en jaren in tiptop en veilige conditie g

Het lijkt mij dat bovenstaande regel duidelijk is en geen verdere uitleg nodig is. Ik ben al jaren een zéér tevreden klant!

Alles goed in orde!

Fijn en goed bedrijf. Weten waarmee ze bezig zijn en zijn uiterst integer.

Gedegen en correct.

Plezierig en zorgvuldige afstemming. Betrouwbaar bedrijf.

Zeer goede service op alle gebieden

Zeer goede service op alle gebieden , iemand die op zoek is naar een tweedehands auto is dit het juiste adres

De juiste service is hier vanzelfsprekend.

Goed bedrijf, met uitermate vriendelijk en deskundig personeel waarvan je een eerlijk advies krijgt.

Top service !

Super service ... kwaliteit!

Zeer tevreden over de snelle en betrouwbare service!

Tijdje gelden een kia rio uit 2012 gekocht bij Fair Automobielen. Nog steeds zeer tevreden met deze aankoop. Fair Automobielen biedt service op maat, precies zo als ik het wil! De communicatie verloopt zeer klantgericht en vriendelijk. Kortom, een tevreden klant rijker.

Super ervaring met de mannen van Fair Automobielen eerlijk advies en niet opdringerig.

De mannen hebben alle tijd voor me genomen, aangezien ik behoorlijk wat vragen had. Dit mede omdat ik mijn eerste automaat kocht. Tom en Danny dank ik geniet elke dag weer opnieuw van mijn aankoop.