Vakkundige behandeling en zeer gezellig contact

Een pedicure behandeling bij Lenny is elke keer weer genieten. Ze is heel vakkundig en weet precies wat ze doet. Terwijl ze bezig is heeft ze ook nog alle interesse en ruimte voor een gezellig gesprek. Kortom, een echte aanrader!

Vakvrouw 1e klas!

Zeer deskundig en altijd fijn en gezellig om naar haar toe te gaan!

Ik kan de praktijk zeker aan bevelen. Lenny is professioneel weet van alle aandoeningen veel. Echt super. Ze neemt de tijd voor je en heeft daarbij ook de nodige humor waardoor er een gezellige sfeer hangt. Lenny ga vooral zo door . Mijn voetjes ( en ook ik ) zijn blij met je

Gezellig , je voelt je welkom en ze is erg goed.

Goed hygiënisch schoon goed advies.

Helemaal perfect

Top service, lekker gesprek en een heel fijn resultaat. Erg blij mee.

J́ust perfect

Perfect treatment and friendly service

leny is een vakkundige pedicure zeer ervaren

vakkundig netjes en hygiënisch en een leuke babbel

Zeer tevreden!

Lenny is zeer goed in haar werk. Ik ben erg tevreden met haar werk en beveel haar bij iedereen aan.

Top werk geleverd

Heel blij met Lenny, recht door zee, eerlijk advies en heel netjes is ze in haar werk, zeer tevreden!

Mijn voetjes zijn zo blij met Lenny ....

Ging er ooit een keer heen voor een likdoorn , was er nooit zo van , dat gefriemel aan mn voeten .Ben nooit meer weggegaan .Lenny weet waar ze mee bezig is en het is een gezellig mens ........

Prima behandeling!

Professionele behandeling. Fijne ontvangst en goede omgeving. Voor herhaling vatbaar.

geweldig

Wij zochten een pedicure. En het zou niet lang duren wij gingen zoeken bij Coogle, en wat troffen wij aan Lennie is haar naam. wij gingen naar Zwijndrecht we belden aan ze zij kom binnen en Lennie zij we gaan gelijk beginnen. wij zij geweest een vak vrouw een mooi je locatie na de behandeling nog een kopje koffie en terug naar Capelle a/d ijssel. We komen zeker terug

Het was heerlijk.

Persoonlijke aandacht en vakmanschap.

Het is geweldig

Ik ben nu een paar keer bij Lenny geweest en vind het geweldig

Lenny is een hele ervaren pedicure, neemt de tijd en geeft goed advies. Ze is ook heel gezellig, dus dat is mooi meegenomen!

Supergoed

Gewoon heerlijk als ik weer geweest ben en mijn voeten zijn weer lekker verzorgd het is ook niet ongemakkelijk om voor de eerste keer te gaan bij binnenkomst voel je je namelijk gelijk op je gemak

Super behandeling

Goede pedicure is lief en gezellig Ook wel een beetje Koekoek (maar wel leuk) Ze is een aanbeveling waard 😍👍👍👍

Zeer vakbekwaam

Ik ben zeer tevreden, lenny verstaat het vak van pedicure goed.

Zeer goed in dr vak!!

Na jaren van veel pijn en meerdere pedicures verder, terecht gekomen bij Lenny. Een verademing! Zij ziet direct wat er aan de hand is en verhelpt je probleem. In mijn geval ingegroeide teennagels . Nu geen pijn meer. Ik vind het jammer dat ik niet eerder bij haar terecht gekomen ben. Had me veel pijn en frustraties gescheeld...

Geweldig na een behandeling krijg je zin om te dansen

Lenny is een vakkundige pedicure, waar hygiëne voorop staat. Na een behandeling voelt het of je nieuwe voeten heb laten aanmeten. Je loopt met een enorme glimlach de deur uit.

Helemaal geweldig. Altijd gezellig . En goed geholpen

Grandioos

Zeer klantvriendelijk prettig in de omgang bijzonder vakkundig

zeer fijne ervaring

Ik werd leuk ontvangen met een bakje koffie Lenny is prettig om mee te praten en de behandeling is heel professioneel.

Heerlijke behandeling

Denk je de rest van je leven last te hebben van ingegroeide nagels, door zgn tunnelnagels, is de basis van je teennagels na 2 behandelingen al recht en geen ingegroeide nagels meer, fantastisch. Echt een vakvrouw, enorm blij met Lenny.

goede service,

Kom er nu alweer een tijdje. ze is erg enthousiast in haar vak en neemt echt de tijd voor je als dat nodig is. Heel erg tevreden met haar.